חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הפגנה במקום ישיבת מועצה

 

מה עושים ביום שישי ב-8 בבוקר? ראש העיר זימן ישיבה שלא מן המניין בנושא החינוך. חברי המועצה העדיפו ללכת להפגנת הזדהות עם המורים השובתים

 

ביום חמישי האחרון זימן ראש העיר, משה ספקטור, ישיבת מועצה שלא מן המניין לדיון בהצעה לסדר של אמנון מרחב בנושא שביתת המורים. הישיבה נקבעה לבוקר יום שישי אך בוטלה לאחר שלא הגיע מניין חוקי של חברים.

מספר שעות לאחר זימון הישיבה הודיעו חמישה חברי מועצה שאינם מתכוונים להגיע. החמישה: עופר גלנץ, חיים ביבס, משה לוי, יואב טל ועדי מינץ הודיעו במכתב לספקטור כי בשעה היעודה הם יעמדו בצמתים ביחד עם המורים השובתים.

"הזימון מעבר להיותו לא חוקי, מיותר", כתבו החמישה, "ביום שלישי השבוע התכנסה ועדת החינוך לדיון ארוך וממצה בעניין. הוועדה העבירה לראש העיר ולהנהגת ההורים את החלטותיה לגבי הפעולות האופרטיביות אותן יש לבצע כתמיכה בשביתה. ביקשנו כולנו יחד לא לבזבז זמן נוסף על ברבורים פופוליסטיים אלא לצאת מיד ולפעול ע"פ המלצות ועדת חינוך."

"אנחנו מחר ביום שישי כהמשך ישיר לגיבוי שנתנה ועדת החינוך בהחלטותיה למאבק המורים נהיה בשעה היעודה בצמתים ובשאר פעילויות במערכת החינוך ביחד עם מטה המאבק. אין לנו עניין לכלות את זמננו בברברת מיותרת."

כאמור הישיבה נסגרה מאחר ולא היה מניין חוקי של חברי מועצה באולם הישיבות וחלקם של חברי המועצה הגיעו באותה שעה להפגנת ענק נוספת בצומת שילת אותה יזמו ההורים כתמיכה במורים השובתים. זאת לאחר שבשעות הערב של יום חמישי נערכה בצומת הפגנת ענק עם לפידים שיזם מטה המאבק של המורים.

המפגינים, הורים ומורים, עמדו בצומת כשעתיים כשהם נושאים שלטי תמיכה במאבק וזוכים לקבל צפירות אהדה מרכבים חולפים בכביש.

גם חברי מועצה נצפו בהפגנה ביניהם עופר גלנץ, חיים ביבס, אלכס וינרב, ואמנון מרחב שהגיע לאחר שהובהר כי ישיבת המועצה מתבטלת וגם ראש העיר הגיע לחזק את ידי ההורים והמורים השובתים. רמי לוי משיווק השיקמה שלח בקבוקי מים למפגינים.

נציגת מטה המאבק של המורים, אלונה בן אבי: "ההורים הגיעו לתמוך במאבק שלנו להורדת הצפיפות בכיתות, הוספת שעות הוראה, שיפור מעמד המורה והעלאת השכר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות