חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

דואר רעות חזר למרכז המסחרי

 

סניף הדואר ברעות, שפעל בשנתיים האחרונות מקראוון סגר את שעריו והפעילות חוזרת לסניף המקורי במרכז לב רעות. הסניף יופעל על ידי זכיינת חדשה

 

סניף הדואר הזמני ברעות, שהשתכן בקראוון במרכז המסחרי שבישוב, נסגר. במקומו נפתח מחדש סניף הדואר הוותיק, אותו ניהל עד לסגירתו לפני כשנתיים, זכיין דואר ישראל, בני כהן.

הסניף המחודש נפתח לאחר שזכיינית חדשה, הפעם של חברת הדואר, קיבלה אותו לידיה. הזכיינית היא מירה שחורי, אף היא תושבת רעות. החל מאמצע השבוע ניתן לקבל שוב את שירותי הדואר ברעות במבנה המסודר, המאורגן והממוזג בתוך מרכז לב רעות.

לאור פתיחת הסניף החדש והפעלתו על ידי זכיינית, הפסיקה לחלוטין הפעילות בקראוון. פקידי הדואר שעבדו בו, משלימים את העברת המקל לסניף החדש ולבעליו ולדבריהם בקרוב הם יעזבו את רעות.

פתיחת הסניף מחדש התאפשרה לאחר שבית המשפט העליון קבע שלמרות שבית המשפט המחוזי טעה בפסיקתו שאפשרה לחברת הדואר לחסל את הסוכנויות השונות בארץ, ולהעבירן לתנאי שכר וחוזה חדשים, "לא ניתן להשיב את המצב לקדמותו", סיכם העליון.

לדברי בני כהן מרעות, יו"ר ארגון סוכני הדואר בארץ, וזכיין הדואר ברעות עד לפני כשנתיים, שניהל וממשיך לנהל את המאבק בחברת הדואר, "חברת הדואר ביקשה, לאחר שהבינה את משמעויות הפסיקה של בית המשפט העליון, להגיע עם עורכי הדין שלנו להסדר כספי. היה זה לעג לרש: הם הציעו כמה אלפי שקלים בלבד, וזאת לאחר שבית המשפט העליון, אמר את דבריו. המו"מ התפוצץ ואנחנו הולכים עכשיו להגשת תביעת פיצויים ונזקים ענקית מחברת הדואר"

בינתיים, אמר בני כהן, הסכמנו לפינוי הפיזי של מבני הסוכנויות שלנו, לאור העובדה שבית המשפט העליון הבהיר שלצערו לא ניתן יהיה להשיב לאחור את הגלגל. "לא היה טעם להמשיך ולהחזיק במבני הסוכנויות שממילא לא נוכל לעשות בהם שימוש" על כן פינינו את כולם. ברעות ניתן היה לאור זאת לחדש את פעילות הסניף באתר המקורי בבנין המרכז המסחרי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות