חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מרחב: דיון במועצה על שביתת המורים

 

לאור שביתת המורים המתמשכת מבקש חבר המועצה אמנון מרחב לקיים השבוע דיון מיוחד בנושא. תקציב לפעילות כבר יש אבל השאלה מה עושים איתו

 

חבר המועצה, עו"ד אמנון מרחב, מבקש מראש העיר לקיים דיון מיוחד בנושא היערכות מערכת החינוך העירונית בכל הנוגע לשביתת המורים החברים בארגון המורים העל יסודיים.

ישיבת המועצה אמורה להתקיים מחר, ה', ומרחב מבקש כי לדיון יוזמנו יו"ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף, נציג מטעם ארגון המורים ואם יתאפשר גם נציג משרד החינוך.

מרחב: "השביתה מתמשכת וקיצה לא נראה באופק. המדובר במאבק לא רק כספי אלא גם בעל השלכה על אופי ואיכות החינוך במדינת ישראל. מן הראוי כי מועצת העיר תדון בנושא, תשמע סקירה מראש מנהל החינוך, ומהמתנ"ס בדבר הפעילות שמקיימת העירייה בתקופת השביתה והתוכניות שגובשו ושפועלות לרבות ניצול התקציב שהעמיד משרד החינוך לשם כך."

נציין כי כבר בתחילת השבוע שעבר הגיע לעיריית מודיעין, כמו גם לרשויות אחרות, אישור תקציבי ממשרד החינוך בסך של כ-50 אלף שקל לכל יום שביתה המיועד לפעילות לא פורמאלית עבור תלמידי החטיבות והתיכונים המושבתים.

במודיעין מושבתים כבר למעלה משבועיים אלפי תלמידים מארבעת התיכונים: עירוני א', עירוני ב' ע"ש רבין, עירוני ג' ע"ש גור ותיכון מכבים רעות.

עד כה לא צלחו ניסיונות הנהגות ההורים בראשות מיגל הרף לקיים פעילות לא פורמאלית בבתי הספר באמצעות התקציב שהתקבל כבר לפני כשבוע וחצי. אך במקביל התארגנו יחידת הנוער ומועצת הנוער והפיקו אירועים, הופעות ופעילויות מדי ערב במועדון הנוער בעמק דותן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות