חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול מזדהים עם החיילים החטופים

 

להקות זוז במחול הופיעו באירוע הזדהות עם שלושת החיילים החטופים. כבירי: "כולנו תקווה שבשנה הבאה נוכל להופיע באירוע חגיגות החזרת החיילים"

 

ביום ראשון השבוע הופיעה להקת זוז באירוע הזדהות עם שלושת החיילים החטופים גלעד שליט, אלדד רגב ואודי גולדווסר שהתקיים בבנייני האומה בירושלים כאירוע מקדים ליום הזדהות בינלאומי עם שלושת החיילים, במהלכו יתקיימו למעלה מ-40 עצרות הזדהות ברחבי העולם: מול מטה האו"ם בניו-יורק, בצרפת, בהולנד, באוקראינה, בארגנטינה, בברזיל, בצ'ילה, במקסיקו ובמקומות רבים נוספים.

האירוע בנוכחות בני משפחות החטופים, חברים, אמנים ואישי ציבור אורגן על-ידי פורום הסטודנטים, הפועל בחסות הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית במטרה לקרוא לכל מי שרק יכול לצאת ולהפגין מול שגרירויות, לכתוב מכתבים ולהפעיל קשרים על מנת להגביר את הלחץ בכל המקום להחזרת הבנים. 

זוז במחול הופיעה בשני ריקודים שחוברו במיוחד על ידי כוריאוגרף להקות המחול הישראלי, מוטי וקנין. ריקוד אחד לצלילי השיר של רמי קליינשטיין "זה לא נגמר" שהושר על ידי שני זמרים בליווי תזמורת חיה. הריקוד השני אשר סיים את העצרת היה "אנא בכח" שנבנה במטרה עידוד וחיזוק למשפחות החטופים להמשיך במסע להחזרת הבנים.

רקדני זוז במחול ניצלו את ההזדמנות לכתוב מילות חיזוק אישיות למשפחות החטופים בספרים מיוחדים שהכינו מארגני העצרת, ספרים אשר ניתנו למשפחות רגב, שליט וגולדווסר על הבמה במהלך האירוע.

מנהל זוז במחול, רואי כבירי: "אנו סבורים שלהשתתפות באירוע מסוג זה יש ערך מוסף לרקדנים. חינוך לערכים הוא דבר שאנחנו רואים כאחת המטרות של זוז במחול והחזרת הבנים הוא ערך עליון. אנחנו מקוים שבכך תרמנו אפילו טיפה אחת להעלאת המודעות ושמירת הנושא בסדר היום הציבורי. כולנו תקווה שבשנה הבאה נוכל להופיע באירוע חגיגות החזרת החיילים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות