חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נצחון לעצמה בדרבי המקומי

 

ניצחון לעוצמה מודיעין עירוני בדרבי נערים מחוזית על מכבי מכבים רעות בתוצאה 55:31

 

במחזור השלישי בליגה המחוזית לנערים, ארחה עוצמה מודיעין עירוני את מכבי מכבים רעות. שתי הקבוצות הציגו מאמנים חדשים - חנן גוטריימן, שזכה עם אליצור חולון בשתי אליפויות בליגה לנשים, מאמן השנה את מודיעין ובמכבים-רעות, נכנס לפני שבוע לביא חלפי לעמדת המאמן.

לא רק המאמנים השתנו, אלא גם שחקנים רבים עברו ממודיעין למכבים-רעות ולהיפך.

מודיעין פתחה את המשחק עם גלעד גוטליב, ענוג חכם, יובל לופו, יואב דננברג ותם פולובין. מכבים-רעות פתחה עם עומרי אלוני, קורן לוין, גיא סגל, שלומי סוויד וולדמיר אניסימוב.

לאחר פתיחה מרובת החטאות של שתי הקבוצות (2:2 לאחר שלוש דקות של משחק), היו אלו שחקני מודיעין ראשונים להשתחרר מהלחץ. מודיעין התבססה בהתקפה על הכנסת כדורים פנימה אל גלעד גוטליב היעיל וכניסות לסל של תם פולובין ושמירה מצוינת בהגנה, מנעה נקודות קלות מהאורחים - 12:4 למודיעין, שלוש דקות לסיום הרבע. גיא סגל צימק בשלשה, אבל שלשה מנגד של ענוג חכם, קבעה 17:7 למודיעין בסוף הרבע הראשון.

ההגנה של מודיעין המשיכה לתת את הטון גם ברבע השני ועברו ארבע דקות עד שקורן לוין שבר את הבצורת של האורחים. הנעת כדור סבלנית של מודיעין בהתקפה, גרמה לכך שכל פעם שחקן אחר קיבל כדור במצב טוב לקליעה והפער גדל והלך. 27:13 למודיעין במחצית, כאשר הפער יכול להיות גבוה אף יותר, אם מודיעין לא הייתה מחמיצה כל כך הרבה קליעות עונשין.

שחקני מכבים-רעות עלו חדורי מוטיבציה למחצית השנייה והחזיקו את מודיעין ללא נקודות במשך ארבע דקות. תם פולובין שעלה מהספסל, קלע שלשה גדולה ומיד לאחר מכן מסר אסיסט גדול לענוג חכם, המומנטום שוב חזר למארחים. פולובין חסם את ברומשטיין, חטף לו את הכדור ורץ מחוף לחוף ויואב דננברג בשלשה, השלימו ריצה של 12:2 למודיעין וקבעו 41:19. במכבים-רעות, דניאל ברומשטיין ניסה להציל את המולדת, אבל לאחר מספר התקפות של אחד נגד חמש, לביא הוריד אותו לספסל. הרבע הסתיים ב 43:20 למודיעין.

גם הרבע האחרון נפתח בהגנה טובה של האורחים והפעם היה זה גלעד גוטליב עם סל ועבירה שקטע את ניסיונות הקמבק של מכבים-רעות. הניצחון של מודיעין לא הוטל בספק ובסיום - 55:31 למודיעין. קלעו לעוצמה מודיעין עירוני - גלעד גוטליב ותם פולובין 14 נק' כ"א, נמרוד תבור 6 נק', ענוג חכם ויובל ברזילי 5 נק' כ"א, יובל לופו 4 נק', יואב דננברג 3 נק', סתיו כהן ורן נחמני 2 נק' כ"א.

קלעו למכבי מכבים-רעות - דניאל ברומשטיין 10 נק', שלומי סוויד 8 נק',קורן לוין 5 נק', גיא סגל וולדמיר אניסימוב 4 נק' כ"א.

80 צופים נלהבים חזו במשחק שנערך באולם בבוכמן ובו שפט שלמה ברדוגו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות