חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לא יתקיימו לימודים חלקיים בחטיבות הביניים

 

נכשלו ניסיונות העירייה והנהגות ההורים לקיים לימודים חלקיים בחטיבות הביניים במודיעין מכבים רעות. נמשכים המאמצים לארגן פעילות לא פורמאלית

 

היום, ג', נכנסה שביתת ארגון המורים ליומה ה-12 והתלמידים ב-4 תיכונים במודיעין מכבים רעות ימשיכו לשבת בבית לאחר שנכשל הניסיון לפתוח לימודים חלקיים בחטיבות הביניים בעיר.

למרות המאמץ לארגן לימודים חלקיים בחטיבות הביניים, הובהר בישיבה שהתקיימה ביום ראשון בערב בין מנהלות בתי הספר העל יסודיים ומינהל החינוך בהשתתפות יו"ר הנהגת ההורים העירונית, כי לא יתקיימו לימודים חלקיים בחטיבות הביניים.

בישיבה התברר כי הסתדרות המורים הוציאה הוראה, שהמורים לא ילמדו בשעות שאינן נכללות במערכת השעות הקבועה שלהם. משמעות הוראה זו היא, שלא ניתן לבנות מערכת שעות חלקית וגמישה בזמן השביתה, כדי ללמד לפחות חלק מחטיבות הביניים. לכן, לא יתקיימו לימודים גם באופן חלקי במהלך השביתה.

כמו כן הובהר בישיבה כי לאחר לימוד הנושא כפי שהוא מתקיים ברשויות אחרות, הודיעו גם חלק מהנהגות ההורים כי שינו את דעתם בנושא הפעלה חלקית של הלימודים, ואינם תומכים בה יותר. זאת לאחר שנוכחו לדעת שהתוכנית המופעלת אינה תמיד איכותית, יש בה שיעורים חופשיים רבים והתלמידים עדיין לא נמצאים במסגרת לימודים העונה על צרכיהם.

למרות זאת מורים נמצאים בקשר עם חלק מהתלמידים, בעיקר עם תלמידים הזקוקים לתגבור, כדי להנחותם כיצד ללמוד באופן עצמאי בזמן השביתה כדי לא להפסיד חומר חשוב.

אתמול, יום ב', התקבל בעירייה מכתב ממינהל חברה ונוער במשרד החינוך, בנושא הפעלה של המערך הבלתי פורמלי. בעירייה יתקיים דיון בשיתוף יחידת הנוער העירונית והמתנ"ס בנושא פעילות בלתי פורמלית בעת השביתה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות