חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

לא כל צ’קלקה זה משטרה

 

שני ארועים דומים מאוד במאפייניהם עשויים להביא לחשד יותר מסביר שאולי מתפתחת כאן תופעה, ולא ארוע חד פעמי. תקראו ותשפטו בעצמכם

 

שני ארועים דומים מאוד במאפייניהם אירעו במהלך השבוע החולף באזור התפר שבין משטרת מודיעין למשטרת בנימין. בשני האירועים נעשה ניסיון של פלסטינאים להתחזות לשוטרים באמצעות "רכב משטרתי".

במקרה הראשון, עצר השוטר שאול ימין, יחד עם סיירים מתחנת מודיעין, רכב מסוג סקודה. על הרכב ובתוכו הוצמדו מדבקות של משטרת ישראל שנועדו ככל הנראה להטעות ולגרום למביט ברכב "להבין" שמדובר ברכב משטרתי. בנוסף, במהלך החיפוש שנערך בו, נמצאה ברכב מערכת כריזה שהותקנה בו, כמו גם אביזרים נוספים.

נהג הרכב נבדק והוברר שהוא נוהג בפסילת רשיון. בחקירתו לא נתן הסברים משכנעים להימצאות המדבקות והציוד במכונית. מעצרו הוארך על ידי שופט והרכב הושבת ל-30 יום.

במקרה השני, עצר במחסום נעלין רכב מסחרי מסוג אקונוליין (רכב ששימוש רב מבוצע בו על ידי יחידות בטחון שונות). על לוח המכוונים שלו היתה צ'קלקה כחולה ומהבהבת.

משנשאל הנהג על ידי החיילת במחסום לזהותו, הוא טען שהוא שוטר. בדיקה נוספת העלתה שבתוך הרכב שוכנים להם בצפיפות רבה עוד 21 איש. כולם שבח"ים.

גם ברכב הזה נמצאה מערכת כריזה. הנהג, מחמד געביס, תושב ירושלים ובעל ת.ז ישראלית טען בחקירתו שהוא "רק הנהג" ושהוא התבקש לבצע את ההסעה עד מחסום נעלין, על ידי הבעלים של הרכב, תושב שכם.

למרות הערר שהוגש על ידי פרקליט הנהג, בבית המשפט המחוזי על החלטת המשך המעצר, דחתה שופטת המחוזי חנה בן-עמי את הערר לאחר שסגן ראש משרד החקירות בתחנת בנימין, פקד יובל שטאל הוזעק מביתו לבית המשפט כדי לשכנע את השופטת לדחות את הערר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות