חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חינוך בין-יבשתי

 

משלחת שניה של אנשי חינוך ממודיעין חזרה מרוצ'סטר. ביקור גומלין יהיה במרץ

 

בחג הסוכות יצאה משלחת שנייה של אנשי חינוך מהעיר, לרוצ'סטר, במסגרת פרוייקט "גשר חינוכי". גשר חינוכי הוא פרויקט של "שותפות 2000", שבראשה עומדת הילה הדס, תושבת רעות. הפרוייקט עוסק ביצירת גשר בין בתי ספר במודיעין מכבים רעות, לבין בתי הספר היהודיים ברוצסטר.

הקשר מתקיים במהלך כל השנה, באמצעות מכתבים, מיילים וחליפת חבילות ורעיונות, בין ילדי בתי הספר והצוות החינוכי בעיר, לילדי רוצסטר והצוות החינוכי שם.

מנהלת בית הספר "עידנים" אביבה דביר, עמדה בראש המשלחת היוצאת השנה, והיא כללה גם את מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים, ליזי הרשקוביץ. במשלחת היו 10 חברות מבתי הספר השונים בעיר.

בנמל התעופה של רוצ'סטר המתינה למשלחת ממודיעין נציגות מכובדת מהפדרציה, ופגשה את בנות המשלחת בשלטים שעליהם כתוב: "ברוכים הבאים חברינו ממודיעין!". חברי המשלחת התארחו בבתיהם של אנשי הקשר המקומיים, איתם הם עובדים לאורך כל השנה. חברות המשלחת חגגו את חג הסוכות עם מארחיהן, ואף הלכו איתם לבתי הכנסת השונים, לתפילות החג.

הביקור שילב הנאה ועבודה וכלל טיולי טבע ונוף כמו נסיעה למפלי הניאגרה, שהוגדרו כאחד משבעת פלאי תבל, וסיורים בבתי ספר שונים, ביניהם בית ספר ציבורי המתמחה בלמידה דרך חקר, בתי ספר יהודיים של יום ראשון ובית ספר יהודי העובד כל השבוע.

קבלות הפנים בבתי הספר היו חמות והוא הוכתר כהצלחה. צוות טלוויזיה של הערוץ המקומי הגיע לתעד את הביקור, ששודר ככתבה בחדשות הערב בערוץ המקומי.

הביקור כלל פגישות עבודה רבות, שהתמקדו בתכניות להמשך הפרויקט והעמקת הקשר בין מורים ממודיעין ומרוצ'סטר. סוכם כי במרץ השנה תגיע משלחת מורים מרוצ'סטר למודיעין מכבים רעות. משלחת זו תסייר בבתי הספר ותקיים פגישות עבודה לצד טיולים בארץ. עוד סוכם, כי הקשר בין בתי הספר ייסוב השנה סביב הנושא של חגיגות ה-60 למדינה ויכלול פרויקטים משותפים בנושא, בנוסף לפעילות השוטפת במהלך השנה.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות