חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפועל מודיעין גברה על אליצור חשמונאים

 

ניצחון לקבוצת הפועל מודיעין על קבוצת אליצור חשמונאים 104:71. בלטו במגרש: דרור אברלינג'י עם 32 נקודות ורועי גפן עם 24 נקודות

 

ביום רביעי האחרון נערך המשחק השני של קבוצת הפועל מודיעין במסגרת ליגה ב' מחוז ירושלים. משחק "הדרבי" מול קבוצת אליצור חשמונאים (המארחת) התקיים באולם הספורט במודיעין והסתיים בניצחון של ה"אדומים" בהפרש של 33 נקודות - 104:71.

את מצעד השלשות הקבוצה פתחה עם דרור אברלינג'י, רועי גפן, יפתח יוסיפוב, יוסי שמולביץ ומעיין גרימברג. (עמדות 5-1 בהתאמה).

הרבע הראשון נפתח בסערה על ידיי ה"אדומים" ומטווח שלשות של דרור אברלינג'י, סה"כ 8 שלשות במשחק, הוביל את הקבוצה ליתרון מבטיח של 14 נקודות (28:14) מול הקבוצה המארחת.

מגמה זו נמשכה לאורכו של כל הרבע השני של המשחק כאשר שחקני הפועל מודיעין מגלים יכולת קליעה באחוזים גבוהים מכל הטווחים. מחצית המשחק הסתיימה בתוצאה 57:30 לאדומים.

בפתיחת הרבע השלישי יכולת פושרת של אליצור חשמונאים יחד עם יכולת קליעה נפלאה של רועי גפן, סה"כ 7 שלשות, אפשרה לאדומים לפתוח את הפער ולסיים את הרבע ביתרון שיא של 38 נקודות - 86:48. מהלך הרבעון הרביעי היה לפרוטוקול בלבד ואשר בו בלטו אסף יוסיפוב, מעייו גרימברג ויוסי שמולביץ.

קלעים בולטים: דרור אברלינג'י - 32 נקודות (8 שלשות). רועי גפן - 24 נקודות (7 שלשות). יואב אלחלל - 18 נקודות. מעיין גרימברג - 10 נקודות. אסף יוסיפוב - 10 נקודות. יפתח יוסיפוב - 10 נקודות.

ביום רביעי השבוע יערך משחק בית, באולם הספורט ליד עירוני א', נגד קבוצת הפועל מבשרת ציון. האוהדים מוזמנים להגיע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות