חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

משחק הבית הראשון של נשות מכבי מכבים רעות

 

 

קבוצת הנשים של מכבי מכבים -רעות, שנוצחה במחזור הראשון בליגה הארצית בידי אס"א ירושלים וורשה, תארח הערב (20.30) את ראשון לציון. הקהל מוזמן לאולם בשמשוני לבוא ולעודד את הקבוצה.

הליגה הארצית לנשים יצאה לדרך וכבר במחזור הראשון, מכבי מכבים-רעות יצאה למשחק חוץ קשה מול אס"א י-ם ורשה.

הירושלמיות משחקות ביחד כמה שנים מתואמות ולוחצות על כל המגרש, במכבים התגבשה קבוצה חדשה - שלוש שחקניות שיחקו בשוהם שנה שעברה, שחקנית נוספת שיחקה בראשון וטל בנטוב נותרה היחידה מהסגל של הקבוצה ששיחקה בלאומית בשנה שעברה. כל השאר לא שיחקו בשנה האחרונה או בשנים האחרונות. גם בעמדת המאמן יש שינוי ויאיר פרסטמן הוא האיש מאחורי הקווים.

לפני המשחק, החשש הגדול היה שהתיאום בין הבנות עדיין לא ברמה מספקת. המשחק החל בשליטה מוחלטת של אס"א. הבלגאן בשל הלחץ, לא גרם אמנם לאיבודי כדור, אולם הסיומת של התרגילים ואחוזי הקליעה הנמוכים, בנוסף להגנה הרכה, מנעו ממכבים/רעות להיצמד. הרבע הראשון הסתיים בתוצאה 20:14 לי-ם, כשתמר בליץ ( 6 נק') בלטה במכבים -רעות. ברבע השני, חל שיפור הן בהגנה והן בהתקפה. ברוריה הדר נכנסה לעניינים ( 6 נק' ), הגר אבוהרון בהגנה חזקה ובתוספת של ארבע נקודות ועמית אדר עם 5 נק' רצופות בסוף הרבע שהסתיים 18 - 17 לאס"א ובמחצית 38:31 לירושלמיות.

שלוש שחקניות של מכבים-רעות, עלו למחצית השנייה עם שלוש עבירות ואס"א ניצלה זאת כדי לברוח ברבע השלישי 19:8 ויתרון 57:39 לאחר שלושה רבעים.

הרבע הרביעי היה שקול, אולם עדיין בשליטה של אס"א ובסיום 74:53 לאס"א י-ם ורשה. אחוזי הקליעה גם מן הקו וגם מן השדה היו בעוכרי הקבוצה אולם יש גם צדדים חיוביים להמשך : שבירת הלחץ די בקלות ע"י טל פיצ'ון שירי אהרון טל בנטוב וריקי אופיר הגארדיות ושילוב הגבוהות ברוריה , תמר, הגר וקרן יקר, השתלבותן של עמית אדר שקלעה 7 נק' במעט דקות ורבקה זאור.

קלעיות : ברוריה הדר 11 נק', תמר בליץ 8 נק', שירי אהרון 7 נק', עמית אדר 7 נק', הגר אבוהרון 6 נק', טל בנטוב 6 נק', קרן יקר 4 נק', טל פיצ'ון 2 נק' ורבקה זאור 2 נק'.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות