חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עומסי תנועה בכניסה לביה’’ס רעים

 

עברו כבר 3 שנים והפקקים רק מתגברים בכניסה לבית הספר. ל-400 תלמידים ממודיעין יש גם השנה רק כביש גישה אחד. ההורים: לפתוח צירים נוספים

 

הנהגת ההורים של בית ספר רעים ממשיכה גם השנה במאבק למציאת פתרונות תחבורתיים להגעת מאות תלמידים ממודיעין לבית ספר השוכן ברעות. מאחר והמעבר היחיד לבית הספר הינו דרך כיכר קטנה ובמקום שוכנים עוד שלושה מוסדות חינוך נוצר מדי בוקר פקק ארוך בכניסה וביציאה מבית הספר.

בשנת הלימודים הנוכחית לומדים ברעים כ-400 תלמידים מגבעת סי ושכונת בוכמן ובשנה הבאה המספר רק יעלה.

יו"ר הנהגת ההורים של רעים, דנה סנדר, אומרת כי ההורים מבקשים שהעירייה תעשה את כל הנדרש על מנת להקל על התנועה בדרך לבית הספר. "כולל פיתרון רחב היקף לצירי הגישה. אנחנו מצפים מהעירייה שעד לפתיחת צירים נוספים תשים פקח בצומת הרחובות נחל צלמון - יצחק רבין - לוי ופקח נוסף בכניסה וביציאה מכביש הגישה לבית הספר".

השבוע התקיימה פגישה בין נציגי ההורים לנציגי העירייה אך בשל שביתת התיכונים פחת עומס התנועה במקום ולא ניתן היה להתרשם מהמצב האמיתי במהלך השנה. להורים ברור שלאחר סיום השביתה יחזרו עומסי התנועה והם מתכוונים להמשיך ולהיות במעקב שוטף עד למציאת הפתרונות.

ובדומה לתגובה שניתנה בשנה שעברה גם השבוע נמסר מדוברות העירייה: "העירייה מודעת לעומס שנוצר בסמוך לבית ספר רעים וביצעה מספר שיפורים באזור עד היום: נסלל שביל גישה רגלית מסודר לבית הספר; כניסת אוטובוסים לרחוב נחל צלמון נאסרה; נבנתה כיכר תחבורה ונאסר על חניה בכיכר ועוד."

"בנוסף אישרה בחודש יוני ועדת התחבורה העירונית לאסור גם על כניסת רכבים מעל 4 טון, מאחר ודווח כי משאיות וטנדרים, תופסים מקומות חניה רחבים באזור. כמו כן אושרו שלושה מעברי חצייה חדשים באזור. העירייה מממתינה לאישור ההחלטות על ידי משרד התחבורה. מדובר במתחם עמוס בבתי ספר שהתנועה בו מרובה ונעשה כל שניתן כדי להפחית את עומס התנועה."

עוד הוסיפו מהדוברות כי בסיור שהתקיים השבוע השתתפו הסגן מיכאל חרל"פ, מנכ"ל העירייה יורם כרמון, מהנדס העיר רמי זיו, מנהל אגף שירות יעקב כהן ונציגי ההורים. "בסיור התברר כי מדובר בעומס נקודתי שמתרחש במשך 25 דקות בשעות הבוקר. יש לזכור כי עומס כזה קיים גם במספר מקומות נוספים בעיר והעירייה עושה כל מה שניתן כדי להקל עליו. אם זאת יש לזכור כי אין אפשרות לערוך שינוי תכנוני נרחב בשביל עומס נקודתי שנמשך פרק זמן כזה."

"העירייה סבורה כי פתיחתו של כביש 11/12 בעוד כחודשיים יקל על התנועה במתחם. בנוסף לכך בית ספר נוסף שיוקם בסמוך לישיבה התיכונית יוריד אף הוא את הלחץ בדרך למתחם בתי הספר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות