חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שוברים שביתה: חטיבות הביניים נפתחות

 

למרות שביתת ארגון המורים הוחלט לקיים לימודים חלקיים בחטיבות הביניים במודיעין מכבים רעות. בינתיים אין תקציב לפעילות לא פורמאלית בתיכונים

 

אתמול, ב', נפגשו מנהלי בתי הספר התיכוניים בעיר עם ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני במטרה לגבש תוכנית הפעלה חלקית של חטיבות הביניים בזמן שביתת ארגון המורים.

זאת גם בעקבות בקשת הנהגת ההורים העירונית להפעיל לימודים בחטיבות הביניים במודיעין מכבים רעות באמצעות מורים מהסתדרות המורים.

בישיבה הובהר כי התוכנית משתנה מבית ספר אחד לשני, בהתאם למספר המורים החברים בהסתדרות המורים או בארגון המורים השובת, ובהתאם למגבלות הארגונים.

בשלב זה בשל מגבלה תקציבית לא תתקיים פעילות לא פורמאלית באמצעות המתנ"ס אלא רק שעות הוראה. נודע כי בשלטון המקומי מחכים לראות האם הממשלה תשתתף במימון הפעילות.

על פי ההחלטה כל חטיבת ביניים תפעל באופן חלקי ושעות הפעילות יפורסמו באתרי בתי הספר.

תיכון עירוני ב' יחל את פעילותו כבר מחר, ד', באופן חלקי, לתלמידי כיתות ז' עד ט'. מידע ניתן למצוא באתר בית הספר.

התיכונים עירוני א' ועירוני ג' יחלו פעילות חלקית לשכבות ז'-ח' החל משבוע הבא. ככל הנראה ביום ראשון אך יש להתעדכן באתר עירוני ג', ואתר תיכון עירוני א'.

גם תיכון מכבים-רעות יחל פעילותו באופן חלקי החל משבוע הבא, לכיתות ז' בלבד. ככל הנראה ביום ראשון ויש להתעדכן באתר בית הספר.

ראש מינהל החינוך, מאיר שמעוני, ייפגש מדי שבוע עם מנהלות בתי הספר, לשם מעקב אחרי ביצוע הלימודים והפקת לקחים.

בנוגע לפעילות בלתי פורמלית בבתי הספר המושבתים נמסר מהעירייה כי 51% מהתקציב העירוני מוקדשים לנושא החינוך ומאושרים בספר התקציב לשנת 2007. "מבדיקה ראשונית עולה כי עד חודש אוקטובר בו אנו נמצאים, מנוצלים הכספים במלואם ולא קיימות רזרבות כספיות לביצוע פעילות שלא תוכננה מראש. העירייה ממשיכה בבדיקתה למציאת תקציב לפעילות".

בנוסף, כפי שהוסבר בישיבת הנהגת ההורים, קיימת שאלה של האחריות לביטחונם ובטיחותם של התלמידים בעת פעילות לא פורמלית, שאינה מפוקחת ע"י צוותי בתי הספר. גם לשאלה זו טרם נמצא פתרון הולם, ולכן יחלו בתי הספר בפעילות לימודית בלבד, כמתואר, ויימשכו הבדיקות בנושא קיום פעילות לא פורמלית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות