חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מרטינה צין קרן אלופת ישראל בספרינט טריאתלון

 

בשבוע החולף השתתפו ספורטאי קבוצת DAA "מומנטום" בשלל מרוצים, ביניהם גם אליפות ישראל בספרינט טריאתלון

 

ביום חמישי, נערך טור בית שמש - מרוץ כביש בתוך רחובות העיר עצמה. המרוץ היה מרוץ גבעות מעניין וקשה אשר ככל שהתקדם בזמן, התפרקה הדבוקה לקבוצות רוכבים קטנות ובודדות.

במקצה העילית - מרטינה צין קרן הגיעה במקום הראשון. אביחי גרינברג - מקום רביעי (במהלך המרוץ היה לאחד הרוכבים הדומיננטיים במרוץ והיה אחראי למרבית ההתקפות והפריצות).

אלעד פלטין הצליח להתאושש לאחר 2 נפילות וסיים במקום השישי. (חשוב לציין שרוכבי העילית בקבוצת DAA מומנטום הם אנשים שעובדים במשרה מלאה שאינה קשורה לאופניים 8 שעות ביום 5 ימים בשבוע...). עוד השתתפו מהקבוצה בקטגוריית הספורט - ברק נאור.

למחרת, ביום שישי, נערכו שלושה מרוצים שונים בהם ספורטאי DAA מומנטום לקחו חלק: - אליפות ישראל בספרינט טריאתלון בעיר אשדוד, מרתון אופני הרים בבית שמש , ניווט (רגלי ורכוב) בקברות המכבים.

באליפות ישראל בספרינט טריאתלון השתתפה מרטינה צין קרן (שסיימה רק 18 שעות קודם לכן את מרוץ הכביש בבית שמש). לא רק שמרטינה השתתפה ב-2 המרוצים הקשים הללו היא גם קטפה שוב, את המקום הראשון בקטגוריה.

הספרינט טריאתלון לבוגרים כולל 750 מטר שחייה בים, 20 ק"מ אופניים ו 5 ק"מ ריצה. כמו כן, בועז רודן שהגיע למקום 3 (ותיקים - 50+).

שני לבני (17) בטריאתלון הראשון בחייה ולאחר כ-3 שבועות של אימוני הכנה קשים, הצליחה לקבוע את הקריטריון לתחרויות הגביע האירופאי באילת שייערכו ב-1 בדצמבר (מקום 3 על הפודיום).

שני גילתה אופי חזק של ספורטאית כאשר זינקה למים ביחד עם 200 טריאתלטים בוגרים. היא הייתה לאחת הבנות הראשונות שיצאו מהמים. עוד השתתפו: הדס לבני (נערות) אלון רבינוביץ (ילדים) וגילי רוזנשטיין (ותיקים 40+).

שוב, באותו הזמן נערך מרוץ מרתון אופני הרים בבית שמש. אביתר אנגלר - מקום 3 בקטגוריה הבכירה ל-67 ק"מ (מסטרס 30+) עוד השתתפו במרתון : אסף רוזלי ותומר ולד.

בניווט קברות המכבים השתתף חבר הקבוצה רן כגן (שמתחרה ומייצג את מועדון ניווט מודיעין). רן מתאמן השנה לקראת מרתון טבריה ובמסגרת הכנותיו למרתון שייערך בינואר הוא משתתף בתחרויות ריצה למרחק בינוני ומרוצי ניווט. בריצת הניווט שנערכה בבוקר התברג בעשירייה הראשונה.

בתום ריצת הניווט זינק רן למקצה תחרות הניווט באופניים וקטף את המקום הראשון

מסכם מאמן הקבוצה, אלעד פלטין: "בקבוצת DAA מומנטום, אנחנו מנסים לחנך את הספורטאים להשתתף במרוצים ותחרויות בעיקר בשביל הכיף. לא בשביל המדליה או הגביע. מרטינה ורן המחישו בסוף השבוע מהו אופי של ספורטאי, כאשר מרטינה סיימה שני מרוצים קשים בפחות מ-24 שעות ורן - שני מרוצים בפחות מ-3 שעות."

"ספורטאי בכיר צריך להבין שלפעמים צריך, או ניתן להגיע למרוצים גם עייף, כאשר זוהי חלק מתוכנית האימון עצמה, ההתאוששות בין המרוצים חשובה מאין כמוה, חשיבות השתתפות במרוצים הללו יום אחר יום היא בעיקר מנטאלית, כאשר היא מצליחה להרים את הביטחון העצמי של הספורטאי כאשר הוא מבין שהוא יכול להשתתף בשני מרוצים, יום אחר יום ואפילו לנצח (מרוצים יום אחרי יום מומלצים יותר לספורטאים בוגרים ולא לספורטאים צעירים)".

DAA מומנטום ממשיכה לגייס רוכבים וטריאתלטים נוספים לקבוצה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות