חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הפגנה באתר גדר ההפרדה בבית סירא.עדכון: שוטרת נפצעה

 

שישה שוטרי מג"ב פצועים קל מידוי אבנים בהפגנה על גדר בית סירא.עדכון שבת(21.00):שוטרת מג’’ב נפצעה קל ליד הכפר חרבת מצ’בח.מהלילה סגר על השטחים.

 

לפני כשעה וחצי (1400) החלה הפגנה בסמוך לאתר העבודות על גדר ההפרדה בית סירא שמול מכבים. במקום כ- 100 מפגינים ובהם פעילי שמאל ישראלים וזרים. במהלך ההפגנה הושלכו אבנים לעבר שוטרי מג"ב, שישה מהם נפגעו באורח קל . השוטרים טופלו במקום. בתגובה ירו השוטרים גז מדמיע לעבר המפגינים. לטענת כוחות הבטחון קיים במרחב העבודות צו סגירה של אלוף פיקוד המרכז, צו שמופר על ידי המפגינים. בשעה זו (14.45) מתפזרים המפגינים וההפגנה נראית בשלביה הסופיים. במקביל, באתר בילעין לא נמסר על פעילות הפגנתית כלשהי. אם אכן כך הדבר, נראה שאתר בית סירא הופך לאתר הפעילות המרכזי של מפגיני השמאל כנגד גדר ההפרדה במרחב מודיעים. כאמור, עצמת ההפגנה השבוע נמוכה משמעותית מזו של השבוע שעבר.

עדכון (מוצ’’ש 21.00): הפגנות נוספות באתרי העבודות על הגדר נערכו השבת בכפר חרבת אל מצ’ בח וגם בבילעין. בחירבת אל מצ’בח נפצעה שוטרת מג’’ב מיידויי אבנים. היא פונתה לביה’’ח אסף הרופא. בבילעין נפצעו קל 4 שוטרי מג’’ב וחייל צה’’ל. החל משעות החשכה של מוצאי השבת נראית פעילות אינטנסיבית של מג’’ב בכל כבישי אזור מודיעים. במחסום ליד צומת שילת נעצרו כ- 5 פועלים שהגיעו לעבודה למרות הסגר. הסגר שהוטל בהחלטת ממשלה יוסר לאחר חג הפורים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות