חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ההורים דורשים הסעות למוסדות החינוך

 

הנהגת ההורים העירונית דורשת מראש העיר לספק שירותי הסעה לתלמידים. מיגל הרף: "אמהות בוכות לי שהילד מחכה שעה בתחנה. הגיעו מים עד נפש"

 

בישיבת הנהגת ההורים העירונית שהתקיימה ביום חמישי האחרון הוחלט לדרוש מעיריית מודיעין פתרונות להסעות התלמידים למוסדות החינוך לאור הקשיים שנוצרו מאז החלה חברת קונקס להפעיל את התחבורה הציבורית בעיר.

בעקבות ההחלטה שלח אתמול, א', יו"ר הנהגת הורים, מיגל הרף, את מכתב הדרישה לראש העיר משה ספקטור.

"אנו, חברי הנהגת ההורים העירונית, מבקשים מכבודו להורות לגורמים הרלוונטיים בעירייה, להתחיל בתהליך מזורז של בניית מערכת הסעות תלמידים, ובכך לחסוך מילדינו את הסבל. נשמח לעמוד לרשות העירייה בכל תהליך של גיבוש, תכנון והקמה של מערך הסעות תלמידים." העתק מהמכתב נשלח גם לכל חברי המועצה בתקווה שיפעילו את השפעתם.

במהלך הישיבה התבטאו מספר הורים בחריפות כנגד השירות של חברת קונקס והקשיים בהם נתקלים התלמידים בדרך לבית הספר ובחזרה הביתה.

הרף: "אין מילים בפי. הכוונה הייתה שהם יבואו עם תוכנית הסעה מסוימת שזה יעבוד במשך חודש חודשים ואז יפיקו לקחים ויעשו סקר ויבדקו. הבטיחו לנו אוטובוסים עם מערכת ניווט ואמרו לנו שאנחנו לא נוסעים אלא לקוחות ומרחו אותנו. אני עוד לא ראיתי כזה כשל. אנחנו רוצים פתרונות."

בעקבות הצטברות תלונות של הורים פנה הרף וביקש להיפגש עם מנכ"ל קונקס: "ביקשתי פגישה לשמוע פתרונות. התשובה הייתה שהוא מוכן לפגוש רק אותי ושזה לא יודלף לעיתונות. לא הסכמתי. לא התקדמנו וזאת טרגדיה. גם אנשים שעובדים פה בעיריה כבר לא יודעים מה לעשות. נמאס לנו. אמהות בוכות לי שהילד מחכה שעה לאוטובוס. אני אומר מספיק עד פה. די גמרנו עם קונקס ואנחנו מבקשים להתחיל מיד בהסעות תלמידים. הגיעו מים עד נפש."

במכתב לראש העיר כותב הרף: "חודשיים חלפו מאז החלה חברת "קונקס" לתת שרותי תחבורה ציבורית במודיעין-מכבים-רעות, והשירות מתחת לכל ביקורת. רבים מתושבי העיר, ובעיקר הילדים הנזקקים לשרותי ההסעה, הוכנסו למצב בלתי נסבל שאין רואים יציאה ממנו בעתיד הקרוב."

"מאסנו מהבטחות שלא מולאו, מתירוצים ללא כיסוי, משינויים כמעט יומיומיים, מהעדר לוחות זמנים אמינים וקבועים, מאוטובוסים שאינם עוצרים בתחנות מכיוון שהם מלאים, מהעדר תחנות מסודרות, ממהירות מופרזת של האוטובוסים בעמקים, מצפיפות באוטובוסים שמופיעים בצורה לא סדירה, וכו'."

בתגובה נמסר מחברת קונקס: "חברת קונקס הודיעה בתחילת שנת הלימודים הנוכחית כי היא מתגברת את התחבורה הציבורית לבתיה"ס בהם ידוע לה על עומסים בשעות הבוקר ובשעות אחה"צ. קונקס תמשיך לתגבר קווים אלו במהלך החודש הקרוב כמתוכנן. לאחר תקופה זו, תחליט הנהלת קונקס כיצד יש לבנות את לוח הזמנים היעיל והאפקטיבי ביותר על מנת שכל ילדי מודיעין יגיעו ויחזרו הביתה מביה"ס בזמן. חשוב לציין כי הנהלת קונקס שומרת על קשר הדוק עם בתיה"ס על מנת להיות מיודעת ע"י המערכת החינוכית עצמה באשר לצרכיה."

"חברת קונקס תומכת בפעילות ועד הורי הילדים בעיר ומוקירה את פעילותה לטובת הילדים ומוסדות החינוך בעיר. בשבוע שעבר הוצע ליו"ר הנהגת ההורים העירונית, מר מיגל הרף , להיפגש עם מנכ"ל קונקס. באמצעות פגישה זו ניתן יהיה לקבל ישירות מנציג ההורים את מכלול הבעיות מזווית ראיית הוועד, ולבחון את מגוון הפתרונות האפשריים. פגישת עבודה זו צריכה להוביל לפתרונות אמיתיים ועל כן בקשנו לעסוק בבעיות באופן מקצועי ואישי. חברת קונקס שומרת על קשר רצוף עם הציבור ונציגיו באמצעות התקשורת באופן רציף. וכבכל מקרה החברה מאמינה כי לפני כל פרסום באמצעי התקשורת, יש לסיים את העבודה הנדרשת על הצד הטוב ביותר."

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "הצעת יו"ר הנהגת ההורים מצויה על שולחנו של ראש העיר, כמו עוד פניות נוספות הקשורות לתפקוד חברת קונקס. כל הנושאים נמצאים בבחינה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות