חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצחון לאדומים של מודיעין

 

משחק ראשון של קבוצת הפועל מודיעין במסגרת ליגה ב' בכדרוסל מחוז ירושלים. במשחק ביתי גברה מודיעין על קבוצת מוצא ירושלים - 94:62

 

ביום רביעי האחרון נערך המשחק הראשון של קבוצת הפועל מודיעין במסגרת ליגה ב' מחוז ירושלים. המשחק התקיים באולם הביתי במודיעין מול קבוצת מוצא ירושלים והסתיים בנצחון של ה"אדומים" בהפרש של 32 נקודות.

התוצאה בסיום 94:62 מול אחת מהקבוצות החזקות בליגה מצביעה בהחלט על כוונת ה"אדומים" לגבי העונה שבפתח.

הפועל פתחה את המשחק עם דרור אברלינג'י, רועי גפן, שלומי עמר, אמיר ינאי ויואב אלחלל (עמדות 5-1 בהתאמה).

הרבע הראשון היה בשליטה מלאה של הקבוצה האורחת והסתיים בתוצאה 14:19 לטובת האורחים. ברבע השני התהפכה המגמה ויכולת קליעה טובה של אמיר ינאי יחד עם הגנה אגרסיבית, הפכה את הקערה על פיה והובילה את ה"אדומים" לסיים את המחצית ביתרון קל של 38:35.

הרבע השלישי של המשחק היה בשליטה מוחלטת של של ה"אדומים" הן בהגנה והן בהתקפה בריצה של 35:10 והסתיים בתוצאה 70:48 כאשר דרור אברלינג'י צולף 3 שלשות ברצף.

חלקו הרביעי של המשחק הסתיים אף הוא ביתרון של 24:10 ובלט בשיתוף הפעולה של האחים אסף ויפתח יוסיפוב אשר תרמו יחד 22 נקודות למאמץ הקבוצתי.

קלעים בולטים: דרור אברלינג'י - 22 נקודות (4 שלשות). יואב אלחלל - 15 נקודות. אמיר ינאי - 12 נקודות (3 שלשות). אסף יוסיפוב - 11 נקודות. יפתח יוסיפוב - 11 נקודות.

ביום רביעי השבוע, 17.10, יערך באולם הספורט ליד עירוני א' משחק נגד קבוצת אליצור חשמונאים. התושבים מוזמנים להגיע לעודד את "האדומים" של מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות