חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאיר שמעוני נבחר למנהל מחוז ירושלים

 

ראש מינהל החינוך של מודיעין, מאיר שמעוני, נבחר לתפקיד מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך. שמעוני: "זו אחריות גדולה ואתגר בלתי רגיל"

 

אתמול, א', הסתיים המכרז לבחירת מנהל מחוז ירושלים במשרד החינוך. לתפקיד נבחר מאיר שמעוני, ראש מינהל החינוך בעיריית מודיעין מכבים רעות.

בשלב זה עדיין אין מועד מדויק לעזיבתו של שמעוני את מינהל החינוך בעירייה אך המהלך צפוי להתקיים תוך מספר שבועות מאחר ובחצי השנה האחרונה לא אויש התפקיד לאחר פרישתו של המנהל הקודם שמעון הראל.

שמעוני מונה לתפקיד ראש מינהל החינוך בעיריית מודיעין לפני למעלה משלוש שנים עם תחילת הקדנציה של ראש העיר משה ספקטור. עם כניסתו לתפקיד הביא שמעוני תפיסה חדשה והצעיד את מודיעין להישגים בחינוך במקביל לייצוב מערכת החינוך.

בתפקידו החדש יהיה שמעוני אחראי על כ-20 רשויות מקומיות מסביב לירושלים וביניהן כמובן העיר מודיעין מכבים רעות, בית שמש, מבשרת, מעלה אדומים, גוש עציון, בקעת הירדן, חברון ועוד.

שמעוני: "אני שמח על הבחירה ומאוד מתרגש. זו אחריות גדולה ואתגר בלתי רגיל. אני שמח לייצג את הגישה שגיבשתי במהלך עבודתי כראש מינהל החינוך במודיעין שתהווה דוגמא ומופת לערים נוספות."

עוד הוסיף שמעוני דברי תודה לכל השותפים למערכת החינוך העירונית. "אני מודה לראש העיר ולמחזיק תיק החינוך על הגיבוי והעזרה, לעובדי מינהל החינוך, הנהגת ההורים, מנהלי בתי הספר, המורות המורים והגננות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות