חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אזור מקלט

 

כפרים וערים בכל מרחב השומרון הפכו עם השנים ל"ישובי מקלט" עבריינים בורחים. מיעוט הנוכחות המשטרתית בשטח איפשר ועדיין מאפשר לאיו"ש לתת מקלט לגנבים, שודדים ופורעי חוק נמלטים. במחוז ש"י החליטו לטפל בתופעה

 

כפרים ערבים רבים בשומרון הפכו במהלך השנים האחרונות ל"ערי מקלט" לעבריינים לסוגיהם. במסגרת זו נמלטים עברייני רכוש ערביים-ישראליים וגם תושבי השטחים לכפרים אחרים במרחב איו"ש על מנת למנוע מהמשטרה את האפשרות להגיע לבתיהם ולהביאם להעמדה לדין.

תופעה זו גם אם אינה חדשה, מרכזת לאחרונה את תשומת הלב של משטרת ש"י ואיתורם של אותם עבריינים משוטטים שאינם חוזרים לבתיהם הפך למבצע בעדיפות גבוהה.

במהלך השבועיים החולפים אנו מדווחים על ידי משטרת בנימין על סדרת תפיסות בפעולות מיוחדות בתוך אותם הכפרים. כך, מחמד מצבח טבנגה, עבריין נמלט, תושב הכפר קטנא, שמקורו בכפר חרבת אל מצבח, מצא לאחרונה מקלט בכפר אל-קובבא. בדרך זו נמלט העבריין כבר 5 שנים מידי החוק. משטרת בנימין יחד עם כח צה"ל מחטיבת מכבים ובסיוע הימ"מ, פשטו בשבוע שעבר על בית המסתור של אותו הנמלט שבכפר קובבא ושמו את ידיהם עליו.

לדברי מפקד משטרת בנימין, סנ"צ בני הרנס, "התחייבנו שלא לאפשר לשטחים פלסטינאים שלמש כ'אזורי מקלט'. אנו מתכוונים לעמוד בכך ונעשה הכל להביא את הנמלטים הללו לדין. אני שמח שהיו לנו הצלחות עד כה ובטוח שנביא 'קבלות' נוספות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות