חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארוכה הדרך לאולם הספורט

 

תלמידי עירוני ב' ימשיכו להתעמל בחוץ כי באמת חבל לבזבז זמן שיעור על הליכה לאולם הספורט החדש. עד מתי? עד שימצאו תקציב לבנות שביל גישה

 

בתחילת שנת הלימודים הופתעו תלמידי עירוני ב' ע"ש רבין לגלות שהם לא יכולים להתעמל באולם הספורט החדש שנבנה עבורם. אז התקבלה תגובת העירייה כי הסיבה היא חוסר הבנה והתלמידים יתחילו להשתמש באולם בשיעורי הספורט.

אולם חלף לו חודש מפתיחת שנת הלימודים ומתברר שהאולם עדיין לא בשימוש והפעם בגלל שאין שביל גישה.

שביל הגישה היה אמור להיבנות מהתיכון אל אולם הספורט. אולם בשל מחסור בתקציב השביל לא נבנה וכדי להגיע לאולם נאלצים התלמידים לעשות עיקוף ארוך ומשמעותי כך שהנהלת התיכון החליטה שחבל על הזמן ומרבית שיעורי הספורט ממשיכים להתקיים במסדרונות ובפארקים ליד התיכון.

ומה אומרים בעירייה? מהדוברות השיבו שבנייתו של אולם הספורט הושלמה, אך טרם התקבלו התקציבים שנדרשים להשלמת הכנת שביל גישה מתוך בית הספר לאולם. לפיכך כיום מתאפשרת הגישה לאולם רק מרחוב עמק יזרעאל, ועל התלמידים להקיף את בית הספר לצורך זה.

"בניתוח הזמן שלוקח לתלמידים להגעה לאולם, החליטה הנהלת בית הספר, בשלב זה, לקיים פעילות שלא חייבת להתקיים באולם בתוך בית הספר, כדי למנוע בזבוז זמן מיותר בהגעה לאולם. האולם עומד לרשות בית הספר בשעות הלימודים, בכל מקרה שיש צורך בכך."

מתי יפתחו את שביל הגישה שיאפשר לתלמידים להגיע לאולם? בשלב זה אין אפילו אומדן של עלויות וגם אין תקציב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות