חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

השבוע ברוצ’סטר: משלחת מורים ממודיעין

 

משלחת של אנשי חינוך ממודיעין ניצלה את חופשת סוכות לביקור עבודה ברוצ'סטר להכנת שנת הפעילות המשותפת של פרויקט "הגשר החינוכי"

 

השבוע נחתה משלחת של 10 אנשי חינוך ממודיעין לשבוע של עבודה אינטנסיבית בעיר רוצ'סטר בארצות הברית, לקראת שנת פעילות נוספת של הפרוייקט המצליח "הגשר החינוכי" שיזמה ומפעילה שותפות 2000 מודיעין-רוצ'סטר מטעם הסוכנות היהודית.

כל אחד מחברי הקבוצה ממודיעין מתארח אצל עמיתו מרוצ'סטר, כאשר כל זוג יתכנן את המשך הפעילות בין הכיתות, פעילויות כגון חברים לעט, משלוח חבילות לחגים ושיתוף שיטות לימוד.

כבר ביום הראשון הספיקה הקבוצה לבקר במספר בתי ספר בעיר וכן לעזור לקשט את הסוכה במרכז הקהילתי היהודי ( JCC) בעזרת קישוטים שהביאו מהארץ ואשר הכינו התלמידים ממודיעין.

בהמשך השבוע תערוך המשלחת ביקורים שיקיפו את כל היבטי החיים היהודיים ברוצ'סטר, כולל בבית האבות היהודי, בתי כנסת שונים ואירוח בסוכות של המשפחות בעיר.

משלחת אנשי חינוך מרוצ'סטר תערוך ביקור גומלין במודיעין בחודשים הקרובים. המשלחת תמנה השנה 10 אנשי חינוך, וזאת בעקבות הצלחת המשלחת בשנה שעברה שמנתה 3 אנשי חינוך בלבד.

המשלחת ממודיעין כללה את המורות יונת סתו ושולי קול מביה"ס דורות, שרון רוטשילד מניצנים, ענת יגר מתיכון מכבים רעות, עדי לוי וקרן גולדברג מיחד, אביב רוזנצוויג מעידנים, שושי פישהיימר מורה וסגנית מנהל מנתיב זבולון, אביב דביר מנהלת ביה"ס עידנים ורכזת פרויקט גשר חינוכי ועוזרת מנהל מחלקת החינוך ליזי הרשקוביץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות