חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הסעת תלמידי מכבים מקרטעת

 

הסדר הסעת התלמידים ממכבים לבית הספר ברעות מקרטע. מינשר שהופץ בנושא על ידי דני רוזנפלד ממכבים סוקר את המצב ותוקף את עיריית מודיעין על אזלת ידה

 

ביום שני הפיץ דני רוזנפלד, בשם "הועד לעצמאות מכבים-רעות", מינשר לתושבי הישוב אשר מסכם את תמונת המצב העגומה בכל הקשור להסעות תלמידי מכבים לבית הספר ובחזרה.

בין השאר כותב רוזנפלד: "הסדרי התחבורה הציבורית לא מתפקדים כראוי ומדי יום ביומו , עם סיום הלימודים, מוצאים את עצמם תלמידים רבים נותרים ללא מענה תחבורתי כלל ונאלצים לתפוס טרמפים או ללכת ברגל לביתם במכבים". ומוסיף:" לא רק שהסעות התלמידים הופסקו באופן חד צדדי על ידי העירייה תוך פגיעה בתושבי מכבים רעות מתברר כי ה"חלופה" בה בחרה העירייה (תחבורה ציבורית) לא מתפקדת ומתעמרת בילדי היישוב , בצרכיהם ובביטחונם האישי".

מי שחשב שחברת ההסעות "מרגלית" נעלמה לה ממרחב מודיעין, טועה ובגדול. ממכתבו של רוזנפלד עולה עוד כי: "חברת קונקס מפעילה את חברת מרגלית כקבלנית משנה להסעות ילדי מכבים, מה שמוסיף ומסבך את ההתנהלות".

את האצבע המאשימה מפנה רוזנפלד גם אל עיריית מודיעין. לדבריו: "העירייה ממלאת פיה ולא משתפת פעולה בפתרון הבעיה". "נראה שעיריית מודיעין עושה הכול על מנת לטרפד את התחייבותה למימון הסעות התלמידים ב40 אלף ₪ בחודש". "לציין כי האחריות לקיומם של סידורי הסעה (תחבורה ציבורית,קו שרות , הסעות תלמידים) למוסדות החינוך הינה באחריות העירייה אשר גוררת את רגליה בכל הקשור לקיום מחויבותה לכך".

בתגובה נמסר מדוברות העיריה כי: "מנכ"ל העירייה סיכם עם וועד ההורים של התיכון כי בשלב זה ייסעו הילדים עם 'קונקס'. אם יגיעו ההורים להסדר טוב יותר בתנאים שנקבעו, תעביר העירייה את הכסף שעליו סוכם אם תאשר זאת מועצת העיר.

באופן טבעי שעות החזרה מבית הספר שונות משכבה לשכבה (שלא כמו שעת התחלת הלימודים ששווה לכולם) ועדיין לא הושג תיאום מלא בין מערכת השעות של התלמידים לבין שליחת האוטובוסים לטובת קווי ההסעה מרעות חזרה לבתיהם במכבים. במחלקת הפיקוח העירוני נעשה ניסיון מתמיד להכניס את המערכת לעבודה רצופה לא תקלות ובתיאום בין קונקס לבית הספר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות