חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

’’פרלמנט נשים’’ יתארח בעיר

 

ספורט נשים, סדנת העצמה ופרלמנט נשים הן רק חלק מהפעילויות שמתכננת לשנה הקרובה מועצת הנשים של מודיעין בראשותה של אופירה קרקובר

 

חברות מועצת הנשים של מודיעין-מכבים-רעות נפגשו ביום רביעי, בין כסה לעשור, לישיבת עבודה והרמת כוסית לשנה החדשה. חברות המועצה איחלו לעצמן ולעיר מודיעין המאוחדת שנה של פעילות, יצירה וקידום מעמד האשה.

בישיבה דנו בתכנית העבודה של מועצת הנשים לשנה הקרובה. בין הפרוייקטים המתוכננים: הפעלה בהתנדבות של סדנת העצמה לנשים הרוצות להשתלב בשוק העבודה, אירוע ליום האשה הבינלאומי בחודש מרץ, הפקת חוברת מידע לנשים בעיר מודיעין, קידום ספורט נשים, שיתוף פעולה עם היכל התרבות, חשיפה באתר האינטרנט של עיריית מודיעין ועוד.

נציגות מועצת הנשים חברות בחלק גדול מוועדות העירייה, ובישיבה דיווחו על פעילות הוועדות השונות, וכן הוחלט על נציגות לוועדות שבהן עוד לא שולבו נשות המועצה.

נושא חדש המתוכנן לשנה הקרובה הוא אירוח "פרלמנט נשים" בעיר מודיעין. "פרלמנט נשים" הוא במה לדיון פמיניסטי וביקורתי על המדיניות והשיח הציבורי, והנושאים העולים בו לדיון הם שיוויון מיגדרי וצדק חברתי.

את ה"פרלמנט", המתארח כל פעם בעיר אחרת, מרכזת ד"ר אסתר הרצוג, אנתרופולוגית חברתית, ובוועדה המייעצת חברות בין היתר יעל גרמן ראש עיריית הרצליה, ד"ר לינדה עפרוני כלכלנית ומשפטנית, ברברה סבירסקי סוציולוגית ומנהלת מרכז אדווה ורות רזניק - יו"ר ל.א. (לחימה באלימות) ומנהלת מקלטים לנשים מוכות.

יו"ר מועצת הנשים, אופירה קרקובר: "בשלב זה פתחנו תיבת דואר אלקטרוני, והיא מאפשרת פנייה למועצת הנשים בכל נושא. זהו חלק ממדיניות 'הדלת הפתוחה' של מועצת הנשים. כבר פנו אלינו כמה נשים, לחלקן עזרנו בעזרת ידע וניסיון של חברות מועצת הנשים, ואחרות הפנינו לגורם מקצועי להמשך טיפול".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות