חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אולם ספורט בלי תלמידים

 

אחרי שנים של המתנה נפתח אולם הספורט של תיכון עירוני ב' ע"ש רבין. אז למה התלמידים ממשיכים להתעמל בחוץ? העירייה: "בשל חוסר הבנה"

 

בלי טקסים וצלצולים נפתח בשבוע שעבר אולם הספורט של תיכון עירוני ב' ע"ש רבין במודיעין. אולם מסתבר שתלמידי התיכון המשיכו להתעמל בחוץ ומי שנהנה מהאולם החדש היו משתתפי החוגים שפועלים במקום.

למרבה האבסורד תלמידים מעירוני ב' אפילו לא ידעו שהאולם נפתח ואת שיעורי הספורט הראשונים לשנת הלימודים תשס"ח עשו כמו בשנים עברו במסדרונות, ברחבת בית הספר ובפארק הדגים. זאת בשעה שמפעילי חוגים המשלמים תקורה לעירייה פתחו במקום את שנת הפעילות.

האם האולם נבנה רק כעסק כלכלי או עבור תלמידי התיכון? בעירייה מגיבים ואומרים שמדובר באי הבנה ותלמידי עירוני ב' יוכלו להשתמש באולם בשעות הלימודים.

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "אולם הספורט נבנה בראש ובראשונה לטובת תלמידי בי"ס רבין. אולם הספורט הותר לשימושם של התלמידים עם תחילת השנה בין השעות 8:00 ל- 15:30. בשל חוסר הבנה, לא השתמשו עד היום התלמידים באולם והם ישתמשו בו באופן מלא מתחילת שבוע הבא."

נציין כי אם אכן השבוע יתחילו להתקיים שיעורי הספורט באולם הרי שהתלמידים יצטרכו לעשות עיקוף כיוון שהעדר תקציב מונע את פיתוח שביל הגישה מבית הספר לאולם.

מהדוברות נמסר כי: "מסיבה בטיחותית הונחה ביה"ס להורות לתלמידים להגיע לאולם ולמגרש בדרך צדדית."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות