חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יעוץ והדרכה לגנים ומשפחתונים

 

מאות מסגרות פרטיות של משפחתונים וגנים פתחו את שנת הפעילות במודיעין. גם השנה אין גוף מפקח ומדריך בעירייה. אילנה מידני מציעה פתרונות

 

מודיעין היא עיר ייחודית בארץ המונה אוכלוסייה צעירה ומספר הילדים בגיל הרך עולה בהתמדה כשבמקביל אין מספיק מענה של מסגרות מסודרות.

המענה להורים הרבים שיוצאים מדי בוקר לעבודה הוא משפחתונים וגנים פרטיים העונים לצרכים ומציעים מסגרת לא רשמית.

באופן טבעי קיים חשש בקרב ההורים ממסגרות פרטיות בגלל חוסר הפיקוח, המקצועיות וההדרכה שאינם קיימים כמו במסגרות של מעונות היום.

אילנה מידני, בעלת וותק של 13 שנה בניהול מעונות יום אומרת כי לכל מפעילת משפחתון וגן יש ידע המשתנה בהתאם לנתונים האישיים של כל אחת ואחת אך הוא לא תמיד מספיק מקצועי לתת את המענה לצורכי הילדים.

השנה מציעה מידני הדרכה למסגרות הפרטיות. לדבריה היתרון של ההדרכה מסוג זה שהוא ניתן באופן אישי בהתאם לצרכים, כמו כן יש גמישות בקביעת זמן המפגשים וניתן לעשות זאת לאחר שעות העבודה או בשעות הערב.

נושאי ההדרכה שמעבירה מידני הם מגוונים וכוללים עיצוב סביבה חינוכית מותאמת לגיל, בטיחות, תזונה ממולצת, תכנים, סוגי משחקים וציוד מתאימים כולל הכוונה לגורמים המשווקים המומלצים, איך לנהל אסיפת הורים ופעילויות עם הורים, דפי מידע להורה בנושאים שונים ועוד.

"יישום ההדרכה מהווה כלי לקידום הילדים ושדרוג המשפחתון והגן", אומרת מידני, "כמו כן העברת מידע להורה על פונקציה של הדרכה יתן מקדם ביטחון שהמקום מנוהל באופן המקצועי ביותר."

מסגרות פרטיות המעונינות לקבל מידע מוזמנות לפנות למידני בטלפונים: 08-9705092, 0522-640423.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות