חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שביתה בבית ספר היובל

 

הורים מכיתה ו'2 בבית ספר "היובל" משביתים את הלימודים עד להפסקת האלימות. ביום ראשון יעמדו עם ילדיהם במשמרת מחאה מול שער בית הספר

 

ההורים לתלמידים בכיתה ו'2 בבית הספר "היובל" במודיעין מתכוונים להשבית את הלימודים בכיתה ביום ראשון הקרוב במחאה על הסיכון בו נמצאים ילדיהם. במכתב לראש העיר משה ספקטור דורשים ההורים לאפשר לילדיהם לשהות בסביבה מוגנת ובטוחה.

"אין בכוונתו לשלוח את ילדינו לבית הספר ולהעמידם בסיכון פיזי וזאת עד להוצאתם של התלמידים האלימים מכיתתנו ומבית הספר. צעד שכזה יאפשר לילדנו לשוב לספסל הלימודים תוך ידיעה שהינם נמצאים בסביבה מוגנת ובטוחה עבורם, סביבה בה יוכלו ללמוד בשקט ולצמוח כפי שילדים יכולים לעשות כאשר ניתנים להם התנאים הבסיסים."

בניסיון לפתור את הבעיה נפגשו ההורים במהלך שלושת החודשים האחרונים הם גורמי החינוך השונים והסבירו את המצוקה בה מצוים ילדיהם. "במהלך שלוש השנים האחרונות, קבוצת ילדים מהכיתה נוקטת בשיטות של אלימות מילולית ופיזית קשה כנגד שאר ילדי הכיתה ובאופן שיטתי, פרוע וכאמור אלים, הרסה את גיבוש הכיתה והעמידה (גם במהלך ימים אלה) את שלומם הנפשי והפיזי של ילדינו בסכנה."

"צר לנו שהגיעו הדברים לידי כך," אומרים ההורים, "אולם 'הגיעו מים עד נפש' ועלינו כעת לדאוג לשלומם וביטחונם של ילדינו, הנמצאים בסיכון גדול ומיידי. העדויות לאלימות כפי שהושמעו על ידי הילדים הינן קשות ומזעזעות, וכן התוצאות וההשפעות על ילדינו בהתנהלותם בחיי היום יום."

"אין אנו מוכנים להמשיך להעמיד את ילדינו בסכנה ולהמתין עד למקרה הבא אשר עשוי להסתיים באסון. הקווים האדומים נחצו מזמן, הכתובת הייתה ועודה על הקיר. מדובר בנפשות ילדנו. קצנו בניסיונות סרק לפיתרון בעיית האלימות הקשה בכיתה, ומכיוון שהפתרונות אשר "המערכת" מציעה, לא ימגרו את תופעת האלימות לסוגיה - לא נותר לנו, אלא להגן על ילדנו בכוחות עצמנו."

אתמול, ה', נערכה פגישה בעירייה עם נציגות ההורים בה הועלתה הצעה כי ההורים יתנו הארכה של כחודש וחצי בניסיון לטפל במצב. אולם לדברי ההורים אם עד היום לא טופלה הבעיה היא לא תפתר בחודש ולכן הם החליטו להשבית את הלימודים בכיתה ביום ראשון הקרוב ולעמוד במשמרת מחאה מול בית הספר.

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "מדובר במקרה מורכב המוכר למערכת החינוך בעיר ומטופל מזה זמן. לפני כשבועיים התקיימה במינהל החינוך ישיבה של כל הגורמים הרלוונטיים לנושא, כולל מנהלת ביה"ס, מנהלת אגף הרווחה, מנהלת השירות הפסיכולוגי החינוכי, מפקחת בית הספר, צוות מינהל החינוך וגורמים נוספים. בישיבה הוצעה תוכנית טיפולית ספציפית לכיתה זו כולל הצמדת חונך וותכנית טיפולית כיתתית."

"ראש מינהל החינוך נפגש היום עם נציגי ההורים, וביקש מהם ארכה למשך כחודש וחצי, לבחינת ביצוע התוכנית בכיתה ותוצאותיה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות