חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ח’’כ מלכיאור יגיע לפתיחת שנת הלימודים

 

אחרי שהוסר איום השביתה עומדת להיפתח כסדרה שנת הלימודים תשס"ח במודיעין מכבים רעות. 20,500 ילדי גנים ותלמידים פותחים שנה חדשה

 

ועדת החינוך של הכנסת בראשות ח"כ מיכאל מלכיאור צפויה להגיע ביום ראשון הקרוב לביקור במודיעין מכבים רעות לכבוד פתיחת שנת הלימודים תשס"ח. הוועדה אמורה לסייר בבתי הספר יחד, תיכון מכבים רעות ובגן נרקיס. 

לכבוד פתיחת שנת הלימודים זומנה ביום ראשון השבוע מסיבת עיתונאים בה הוצגו הנתונים והיערכות העירייה לקראת החזרה לספסל הלימודים.

ראש העיר משה ספקטור הציג את הקשיים התקציביים שעומדים בפני העירייה בבניית מוסדות חינוך בעיר מתפתחת שקולטת מדי שנה מאות משפחות חדשות. והדגיש כי לאור העובדה שהממשלה לא מעבירה את כל הכספים הדרושים נאלצת העירייה לקחת הלוואות כדי להשלים את בנית הכיתות ונוצר עיכוב בבניית גנים ובתי ספר.

מחזיק תיק החינוך משה לוי ציין כי למרות הקשיים העירייה דואגת לחינוך טוב יותר ואמר כי המטרה היא להסתכל קדימה בראיה ארוכת טווח ואת התוצאות של ההשקעה רואים בשטח.

ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני הציג את הנתונים של מספרי התלמידים והדגשים החינוכיים בשנת הלימודים תשס"ח וציין בפתח דבריו כי נמצא מקום גם למאות הילדים שהתווספו למערכת ברישום המאוחר ביולי אוגוסט. מדובר בתוספת של 550 תלמידים לגני הילדים ולבתי הספר.

בשנת הלימודים תשס"ח יעמוד מספר התלמידים במודיעין מכבים רעות על כ-20,500 מתוכם 4,504 בגילאי גן ו-15,850 בבתי הספר היסודיים והתיכונים.

את התלמידים יקלטו 159 גני ילדים ו-29 בתי ספר יסודיים ותיכוניים וביניהם גם בית ספר הצומח למחוננים ובית הספר לחינוך מיוחד.

שמעוני הציג גם את הדגשים החינוכיים של המערכת לשנת הלימודים הקרובה וביניהם גם המשך יישום התוכנית האסטרטגית, שנה ראשונה לפעילות יום לימודים ארוך בגני הילדים, טיפול ומניעת אלימות וצמצום אחוז הנשירה שעומד כיום בעיר על 1.8 לעומת 5.4 אחוז בארצי. שמעוני: "היעד הוא לרדת לחצי אחוז נשירה".

לשאלה האם התחבורה הציבורית תוכל לתת מענה להגעת תלמידים לבתי הספר השיב ספקטור כי "יש לנו הבטחה של חברת קונקס. הם חברה רצינית והם הבטיחו לתת תשובה לכל בעיה."

לגבי התלמידים מגבעת סי אמר ראש אגף השירות, יעקב כהן, כי ביום ראשון הקרוב יעבור קו 2 גם בתחנות ברחוב מגדל הלבנון וקו נוסף שיצא לרכבת יעבור בנהר הירדן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות