חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

האם התלמידים יצליחו להגיע לבתי הספר?

 

יו"ר הנהגת ההורים העירונית קורא להורים לבדוק האם יש בעיות בקווי התחבורה הציבורית שאמורים לתת מענה להסעות התלמידים למוסדות החינוך

 

בעוד פחות משבועיים תפתח שנת הלימודים תשס"ח ובהנהגת ההורים העירונית מתחילים להיערך לבעיות שעלולות להיווצר בעקבות ביטול הסעות התלמידים.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית, מיגל הרף, שלח בשבוע שעבר מכתב ליושבי ראש ההנהגות בבתי הספר וביקש את בדיקתם האם יש בעיות עם קווי התחבורה הציבורית למוסדות החינוך.

הרף: "חברת מרגלית הוחלפה על ידי חברת קונקס, ולשינוי זה יש נגיעה ישירה לילדי מודיעין מכבים רעות, המשתמשים בתחבורה הציבורית על מנת להגיע למוסדות החינוך."

לדברי הרף בשעות השיא יופעלו 2 סבבים בו-זמנית כל רבע שעה אשר אמורים לספק את הצרכים של התלמידים הנזקקים לתחבורה ציבורית. "החל מ- 2.9.07 לא יהיו יותר קווים ציבוריים ייעודיים לתלמידי מוסדות החינוך במקום זאת, יונהג מערך של קווים שיכסו את כל שכונות העיר ויגיעו לכל מוסדות החינוך."

"נכון להיום, לא ניתן לקבוע האם ההסדר החדש אכן עונה על כל הצרכים", אומר הרף, "ורק הניסיון בשטח יעיד על כך. סוכם, בין קונקס, העירייה ואיתנו, שכבר באמצע חודש ספטמבר נתכנס ונבחן האם המבנה החדש עונה על צרכי ילדי העיר. המבחן האמיתי של קונקס יהיה, לדעתי, מידת הגמישות שיגלו בשינוי מסלולים או תוספת אוטובוסים במידת הצורך."

הרף: "אני מבקש מכם לצאת לשטח בימים הראשונים של ספטמבר ולתעד את הבעיות של ההסדר חדש, בהנחה שיש כאלה. הממצאים יובאו לדיון עם הגורמים הרלוונטיים, למציאת פתרונות אלטרנטיביים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות