חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

המיראקל הגיעו למודיעין

 

קבוצת הבייסבול "מודיעין מיראקל" הגיעה לביקור בעיר. הסגן אלכס וינרב יצא איתם לסיור שהסתיים בלובי של בניין העירייה במפגש עם האוהדים הנרגשים

 

עיריית מודיעין מכבים-רעות אירחה אתמול, ב', את נבחרת הבייסבול "מודיעין מיראקל" (הנס של מודיעין). סגן ראש העיר, אלכס וינרב, ליווה את שחקני ומאמני הקבוצה לסיור במודיעין יחד עם תושבי העיר הייזל ודוד בריף.

השחקנים והמאמנים הגיעו בסיומו של הסיור לבניין העירייה שם חיכו להם האוהדים הנרגשים, מרביתם שחקני ליגת הבייסבול לילדים ונוער, שעטפו בחום את הקבוצה שנקראת על שם העיר. בטקס קצר בהנחיית דוד בריף, עלו השחקנים והמאמנים בזה אחר לבמה המאולתרת לקול תרועות האוהדים.

למה קבוצת הבייסבול המקצוענית נקראת על שם העיר? וינרב מסביר: "לפני כשנה נחתו במשרדי, יזמים יהודיים אמריקאיים בראשות לארי בארס. היזמים אשר בעבר היו מנהלי ובעלי קבוצות בייסבול והוקי קרח מקצועניות בארה"ב שיתפו אותי בכוונתם לפתח את ענף הבייסבול והוקי קרח בארץ. יחד עם הייזל ודויד בריף - משוגעי בייסבול והוקי קרח תושבי העיר, הצלחנו לשכנע אותם לפתוח קבוצה על שם העיר מודיעין." אולם בהיעדר מגרש בייסבול במודיעין מתאמנת מודיעין מיראקל במגרש בקיבוץ גזר.

למפגש אתמול הגיעו שחקני הבייסבול הצעירים של מודיעין והוריהם שזכו לפגוש את המאמן האגדי ארט שמסקי, שחקן עבר בליגת העל בארצות הברית, את עוזר המאמן טוני פררה שחקן מקצועי בליגות הנמוכות וכמובן את השחקנים שחילקו חתימות והגרילו כרטיסים למשחקי הליגה בארץ.

למשחק פתיחת ליגת הבייסבול הראשונה בארץ שנערך בחודש שעבר הגיעו גם ראש העיר משה ספקטור וסגנו וינרב שהתכבד בזריקה פתיחה.

מה לוינרב ולבייסבול: "בשנת 1970 לפני שעליתי עם משפחתי ארצה בהיותי בן 12, התקבלתי לליגת המקצוענים של הנוער, אך נאלצתי לוותר על החלום להיות שחקן בייסבול מקצועני כדי לעלות לארץ. שנים רבות הרגשתי את הפיספוס שלי בתחום זה, ולכן כשביקשו שאזרוק את הכדור הראשון בתחילת הליגה ביולי השנה נסגר מבחינתי המעגל."

"הזריקה הייתה כה טובה ששאלו אותי אם אני עדין רוצה להצטרף לקבוצת מודיעין. אני אסתפק בדור הצעיר במודיעין מכבים-רעות. אני מקווה שבעקבות המפגש היום עם השחקנים וכן בביקוריהם במשחקי הליגה הנערכים בגזר, יפתחו את הענף בעיר לתפארת מדינת ישראל ואולי לנבחרת המכבייה העתידית. אני גם מקווה שיזמים ירימו את הכפפה, וישקיעו ויבנו בעיר מגרש רב תכליתי גם לבייסבול."

ועד שיבנו מגרש בייסבול בעיר, מתאמנים כבר 7 שנים ילדים ובני נוער במגרש בבית ספר נתיב זבולון ובאמפי בעמק החולה.

את הפעילות מארגנים בני הזוג הייזל ודוד בריף. בימי שלישי מתקיים אימון בין השעות 16:30 - 18:30 במגרש בבית ספר "נתיב זבולון". ההרשמה אליו באמצעות מתנ"ס מודיעין.

כמו כן בימי שישי נערכים אימונים באמצעות איגוד הבייסבול הישראלי על ידי הורים מתנדבים באמפי בעמק החולה. ויש גם קבוצת מבוגרים. למעוניינים להצטרף ניתן לפנות באימיל אל דוד ברייף.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות