חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נפתח מתחם קניות חדש

 

מבני תעשייה, בשליטת אליעזר פישמן, משיקה השבוע את "ONE Home" הפאוור סנטר החדש במודיעין. החנויות יהיו פתוחות גם בשבתות וחגים

 

מבני תעשייה השלימה את בנייתו של הפאוור סנטר החדש במודיעין בהשקעה של כ-70 מיליון ש"ח. מדובר במתחם מסחרי במרכז ישפרו המכוון לקניות הקשורות בבית ובמשפחה אשר יופעל תחת המותג "ONE Home".

מחר, ה', יתקיים אירוע הפתיחה החל מהשעה 18:00 עם הופעות של טל מוסרי והזמרת שרון חזיז, מופע ליזר והרכבת פאזל ענק.

משך הקמת המתחם הסתכמה בשנה וחצי, והוא כולל 15 חנויות המתחלקות על שטח מסחרי של 11,000 מ"ר וכן 250 מקומות חניה בשתי קומות. שטחי החנויות נעים בין 70 מ"ר ל -3,500 מ"ר ודמי השכירות מגיעים עד כדי 30 דולר למ"ר.

עד כה הושכרו כ-10,000 מ"ר ל-13 חנויות ומבני תעשיה נמצאת במגעים להשכרת 2 החנויות הנותרות.

מבני תעשיה רואה במודיעין יעד אסטרטגי בשל היותה עיר גדולה הנמצאת בצמיחה מתמדת ובעלת אוכלוסייה שהיא ברובה צעירה וחזקה מבחינה סוציו-אקונומית. החברה בחרה למצב את המתחם ככזה המתאים לקניות עבור "הבית והמשפחה" על מנת לתת פתרון צרכני לאוכלוסיה בעיר מודיעין המורכבת מכ-85% משפחות.

המתחם יהיה פתוח בשבתות וחגים מתוך מטרה לתת פתרון מסחרי זמין ונגיש לאוכלוסייה החילונית המהווה כ-70% מהעיר.

בין המותגים הבולטים שיפעלו במתחם: רשת טיב טעם, ששכרה שטח של 3,465 מ"ר לפתיחת סניף סיטי חדש, הום סנטר ששכרה שטח המתפרש על פני 2,787 מ"ר וביתילי ששכרה שטח של 1,171 מ"ר. מותגים ארציים בולטים אחרים במרכז הם מגה ספורט, קפה ג'ו, טויס אר אס, בסט בי, למטייל וקרביץ.

דלית בראון, מנכ"לית מבני תעשיה: "אנו מעריכים כי הפאוור סנטר במודיעין יתפוס מקום מרכזי במפת המסחר המקומית, ומאמינים כי אינו מתחרה במתחם המסחרי הסמוך ובקניון הצפוי להיפתח בעיר, אלא מהווה פתרון מסחרי משלים וייחודי. ONE Home מביא פתרון לקניות הקשורות בבית ובמשפחה תחת מטרייה אחת, נגישה וזמינה" .

יצוין כי מבני תעשיה רכשה במודיעין 11 דונם נוספים, בסמוך למתחם הפאוור סנטר אותו מייעדת החברה לתעשייה ולמלאכה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות