חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

קניון עזריאלי יפתח במרץ 2008

 

קניון עזריאלי במודיעין צפוי להיפתח עוד שמונה חדשים, במרץ 2008. בקניון כ-130 בתי עסק ושישה בתי קולנוע שישתרעו על פני כ-22 אלף מ"ר

 

קניון מודיעין שנבנה בימים אלה במסגרת קומפלקס המע"ר, ייפתח בחודש מרץ 2008. כך הודיע ביום שני השבוע מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, פאר נדיר. לדבריו, הקבוצה תשקיע בהקמת הקניון סכום כולל של 110 מיליון דולר. הקניון ישתרע על שטח של 22 אלף מ"ר. קניון מודיעין יהיה הקניון השמיני בארץ של קבוצת עזריאלי.

בקניון יפעלו כ-130 חנויות, בהן גם מתחם מזון בגודל 1,500 מ"ר. על פי ההודעה, השכרת כל השטחים המסחריים בקניון הושלמה. עוד נמסר כי קיימת רשימת המתנה של כ-50 בעלי עסקים המבקשים לפתוח את עסקיהם בקניון.

בין העסקים שיפעלו בקניון: סופר סנטר, כ-50 חנויות אופנה, שבע חנויות הנעלה, שלושה בתי קפה, שמונה עמדות מזון מהיר, רשת פארם, שישה בתי קולנוע של תיאטראות ישראל (רב-חן) ושלוש חנויות אופטיקה. וכן מותגי האופנה הכוללים את רוב המותגים המוכרים.

בהם: ZARA, פול אנד בר, גולף & קו, אופיס דיפו, המשביר לצרכן, מנגו, קפה ארומה, קפה ג', קפה הילל וקפה רולדין מקדונלד'ס, קסטרו, פוקס, רנואר , סופר פארם , הוניגמן ואחרים.

יוזכר כי בצמוד לקניון תפתח גם תחנת הרכבת המרכזית של מודיעין. עפ"י התכנון יקושרו רציפי התחנה אל תוך קניון עזריאלי. בהתייחסותו של מנכ"ל הרכבת עופר לינצ'בסקי לנושא, הוא אמר לפני כחודש, כי קיימת התניה בהפעלת התחנה עם גמר התשתיות הסביבתיות הצמודות לה, ובכלל זה גם אלו של מתחם עזריאלי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות