חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אלימות במשפחה

 

מה גורם לגברים לחשוב שנשותיהם הן שק איגרוף? בשני אירועים שדווחו השבוע היו נשים במשפחה קורבנות לאלימות בעליהן

 

הודעה שהתקבלה בשבוע שעבר בתחנת מודיעין על מריבה בתוך בית שיגרה את שוטרי תחנת מודיעין למקום. מבירור ראשוני הסתבר, כי במהלך ויכוח קולני תקף גבר את אשתו. האישה סירבה להגיש תלונה. למרות זאת, העריכו השוטרים כי מדובר באדם אלים ומסוכן והוא נעצר והובא בפני שופט.

בדיון בבית המשפט הוחלט לשחררו, אך חוקרי תחנת מודיעין לא ויתרו וערערו לבית המשפט המחוזי. על פי החלטת בית המשפט נשאר החשוד במעצר. בסיום החקירה הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

במקרה אחר, השבוע, הגיעו שוטרי תחנת בנימין לקרית ספר לאחר שנמסרה הודעה על אדם המנסה לקפוץ מהקומה הרביעית. הקפיצה אמנם נמנעה על ידי שכנים שהגיעו לקול זעקות האישה ועצרו את הגבר מלקפוץ, אולם בדירה מצאו השוטרים גם את האישה כשהיא חבולה ומדממת, לאחר שהוכתה על ידי בעלה, זה שאיים לקפוץ.

בעוד האישה מפונה לבית החולים לקבלת טיפול, החליט הגבר "לטפל" גם בשוטר שהיה בדירתו ותקף אותו באלימות רבה תוך שהוא נוגח בפניו של השוטר.

בתום ההשתלטות על הגבר המשתולל, החליטו במשטרת בנימין שתא המעצר ככל הנראה אינו המקום הראוי לו ושלחו אותו באמבולנס ישירות למחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים "איתנים". החקירה טרם הסתיימה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות