חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הצופים דתיים ממודיעין במחנה הקיץ

 

חניכי שבט הצופים הדתיים "דרור" של מודיעין, נטלו לראשונה חלק במחנה הקיץ השנתי של הנהגת צופי "איילון". הרב דוד לאו, רב העיר, הגיע לביקור

 

בשבוע שעבר יצאו 110 חניכי שבט הצופים הדתי ממודיעין, שבט דרור, למחנה הקיץ המסורתי של הנהגת איילון שנערך ביער חרובית שבקרבת כפר מנחם.

אין זו עוד השתתפות של שבט צופים במחנה קיץ, אלא אירוע המציין דרך חדשה בה לראשונה בהנהגת צופי איילון השתתפו חניכים דתיים במחנה הקיץ ההנהגתי.

שבט דרור הוא שבט הצופים הדתיים בעיר מודיעין, אשר הוקם בשנה החולפת על ידי רכז השבט נדב שמגר. השבט מונה כיום למעלה מ-180 חניכים. תפיסת העולם השבטית גורסת הנחלת דרך חיים של דתיים וחילונים יחד, מחד ומאידך לעשות זאת רק משכבות הגיל הבוגרות.

במהלך מחנה הקיץ הקימו חניכי השבט מתחם ייחודי של השבט, התנסו בבנייה מחנאית, קיימו ימי מחנאות, מסלולי הליכה, פעולות עמלנות, שדאות, התמצאות, מחנאות ועוד, כאשר כולם היו על טהרת הצופיות יחד עם קיום אורח חיים דתי. הורים לחניכים התנדבו לסייע, בעיקר בבישולי הארוחות.

הרב דוד לאו, רב העיר מודיעין, הגיע לבקר ביומו השני של המחנה והעביר שיחה קצרה על חשיבות הדו קיום בחברה הישראלית בין דתיים ושאינם דתיים, מתוך אמונה בצורך של קרוב לבבות.

גם דוד צור, מנהל מחלקת נוער וסגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, הגיעו למקום ועמדו על אופי המחנה ומידת ההשתלבות של השבט במחנה הכולל.

שבט דרור נמצא עדיין בתהליכי התבססות בעיר מודיעין. בימים אלו מגייסים חברי התנועה, בני נוער המעוניינים להיכנס לתפקידי ההדרכה המגוונים, על מנת לעמוד בדרישה ההולכת וגדלה מצד ילדי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות