חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול - מופעי סוף שנה מרהיבים

 

היכל התרבות בלוד אירח במשך שלושה ימים את מופעי השיא של רקדני ורקדניות זוז במחול. חוויה מרגשת של קצב, צבע וצליל במגוון סגנונות ריקוד

 

בשבוע שעבר קיימו להקות זוז במחול את מופעי השיא של השנה בהיכל התרבות בלוד על במה מקצועית, עם תאורה והגברה מהמתקדמות בתחום וגם חדרי שחקנים עם מראות מוקפות במנורות וכסאות מרופדים לצופים. המופעים התפרשו על פני שלושה ימים.

הריקודים בהופעות זרמו בזה אחר זה בקצב מסחרר במגוון סגנונות, שלל תלבושות צבעוניות וכוריאוגרפיה מרשימה. כל אלו בנוסף לרמה הגבוהה של הרקדנים והרקדניות הפכו את המופעים לחוויה מרגשת ותרבותית.

במופעי הלהקות הבוגרות בחטיבת הג'אז ובחטיבת המחול הישראלי נערכו גם טקסי הפרידה מבוגרי הלהקות המתגייסים ונפרדים מחבריהם למשך תקופת השירות בצבא.

קשה היה לפספס את הקושי הגדול של רקדני הלהקות הבוגרים בעצם המחשבה להיפרד מזוז במחול. הרקדנים הבוגרים שהכינו ריקודים מיוחדים לטקס וסרטוני וידאו ציינו את משך הזמן בו הם רוקדים בזוז במחול הנע בין 4 ל-11 שנים. לאחר מכן עלו לבמה הורי הרקדנים הבוגרים, בירכו את ילדיהם וחילקו מתנות לבוגרים ולמנהלי הלהקות.

"אני דודה של מיכל ובאתי היום מבאר שבע לראות את המופע. ראיתי הרבה מופעי להקות של בתי ספר למחול אבל רמה כזו עדיין לא ראיתי. נהניתי כמו שאני נהנית כשאני הולכת למופע של בת שבע ואף יותר מזה. פשוט יוצא מגדר הרגיל", במילים נרגשות אלו פנתה צופה נרגשת אחרי המופע לגלית ורואי כבירי, מנהלי זוז במחול.

מי שלא בא לראות מופע של זוז במחול יתקשה להבין במה מדובר. הרקדנים במיטבם, מפגינים יכולת בלתי רגילה מקטן ועד גדול. הכוריאוגרפיות מעניינות ועדכניות, זורמות ומרגשות. התלבושות מושקעות ומקצועיות. והמופע מוצג בתנאים הטובים ביותר.

בסיום בירך רואי כבירי את הקהל בברכה שכולם שמחו לשמוע: "במופע השיא הבא נתראה בהיכל התרבות שלנו במודיעין".

אמנם נגמרו מופעי השיא של להקות זוז במחול אבל הפעילות עוד לא תמה. בשבוע הבא יופיעו הלהקות באירוע החוויה הישראלית שיתקיים בגיא בן הינום בירושלים ושבוע לאחר מכן ייסעו רקדני זוז במחול להשתתף בפסטיבל המחולות בכרמיאל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות