חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אנס את אחיותיו וההורים שתקו

 

נער בן 15 וחצי חשוד בביצוע מעשים מגונים ואונס במהלך למעלה משנה בשתי אחיותיו, תאומות בנות 14. מהחקירה עולה כי ההורים ידעו העדיפו לשתוק

 

נער בן 15 וחצי ממודיעין נעצר על ידי משטרת מודיעין בחשד שביצע מעשים מגונים ואנס את שתי אחיותיו התאומות בנות ה-14. הנער נעצר ביום שני השבוע בשעות הצהרים ובחקירתו במשטרה גולל בפני חוקרי הילדים את מעשיו.

משטרת מודיעין פתחה בחקירה בעקבות דיווח של רשויות הרווחה בעיר. שתי האחיות תושאלו במשטרה על ידי חוקרי הילדים ומסרו עדות.

לדברי רפ"ק דוד גרונין, מחקירת הורי הילדים, עולה חשד מבוסס כי הם ידעו היטב על המעשים שהתבצעו בבית, אולם העדיפו לשתוק, לא לדווח "ולשמור את הדברים בתוך המשפחה".

מפרטי החקירה עד כה עולה כי במהלך תקופה של למעלה משנה, נהג הנער לנצל העדרויות של הוריו מהבית כדי לבצע את המעשים באחיותיו. בתחילה נהג לבצע מעשים מגונים, ובהמשך הגיע לידי אונס של ממש.

שתי האחיות שתקו. סודן נחשף על ידי רשויות הרווחה שמיהרו לערב את המשטרה בחשדות וזאת, כאמור, פתחה בחקירה שאימתה את החשדות הללו. בשלב זה נשלח הנער למעצר בית בתנאי הרחקה, בבית קרובי משפחה מחוץ למודיעין וההורים שוחררו לביתם.

לדברי רפ"ק גרונין, החקירה עדיין לא הסתיימה והתיק עוד לא גובש סופית. עם זאת, לדבריו: "אני אעשה הכל כדי להביא את התיק הזה לסיום עד סוף השבוע הזה ולהגיש כתבי אישום".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות