חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נשים למען נשים בעסקים

 

בעמותת נ.י.ב סוגרים עוד שנת פעילות עם אסיפה כללית לבחירת בעלות תפקידים. הכל מתוך אמונה מלאה בחוסן כלכלי לנשות מודיעין ויישובי הסביבה

 

ביום ראשון הקרוב תתקיים האסיפה הכללית של עמותת נ.י.ב - נשים יזמות בעסקים במודיעין ובסביבה, בה יבחרו בעלות תפקידים ותאושר התוכנית השנתית.

חגית גיטה, מנכ"ל העמותה, מציינת כי מאז הקימה מחדש את נ.י.ב. הקבוצה הולכת וגדלה ונדרשת אסיפה כללית לאישור פעילויות הארגון.

גיטה מדווחת כי כיום נפגשות במודיעין 3 קבוצות, בהן חברות מעל 50 נשים, וכי לאחרונה נפתחה גם קבוצה בראשון לציון והגיעו אליה בקשות להקמת קבוצה נוספת באזור השפלה.

מטרת העמותה לסייע ולקדם נשות עסקים בעיר מודיעין ובסביבותיה, מתוך אמונה מלאה בהעצמה נשית וחזון של חיזוק עצמאותן הכלכלית של נשות מודיעין.

הקבוצות נפגשות אחת לשבוע במועדון בלפיד, ובנוסף על קשרים עסקיים שנוצרים בין חברות הקבוצה מתקיימות גם הרצאות מקצועיות של גורמים חיצוניים, הנוגעות בהיבטים שונים של בניית עסק עצמאי ומשגשג.

בראש כל קבוצה עומדת מנהלת: יפעת לשם-ארגמן מהמקום של יפעת (תכשיטים ואמנות), עדנה ריקלין מעצבת גרפית, זוהרה שלו עוסקת בהעצמת נשים, ליאורה ראובני הומאופטית.

הנשים המגיעות לקבוצות באות מכל תחומי העשייה והיצירה: מעצבת סיורים וירטואלים, חלילנית, סוכנת ביטוח, עורכות דין, נשות אינטרנט, ציירות, נשות כספים, מטפלות אלטרנטיביות, מאמנות אישיות ועסקיות, נשות שיווק ויחסי ציבור, גרפיקאיות, מעצבות אופנה ועוד.

גיטה מדווחת כי זו השנה השלישית ברציפות שהעמותה זוכה לקבל ניהול תיקון מרשם העמותות. "אנו דוגלות בניהול נכון ומסודר של העמותה", אומרת גיטה, "מתוך הבנה שהדבר פותח אינספור אפשרויות עבור החברות. רק לאחרונה נוצר שיתוף פעולה עם מט"י ויש עוד שיתופי פעולה בקנה."

האסיפה הכללית תתקיים ביום ראשון, 15.7, במועדון בלפיד בשעה 10:30.

לפרטים ומידע הקליקו לאתר העמותה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות