חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עלייה באחוז הזכאים לבגרות

 

מודיעין מכבים רעות ממשיכה להוביל באחוז הזכאים לתעודת בגרות. מתוצאות ראשונות לשנת תשס"ו: מקום שלישי ארצי ומקום ראשון בקרב הערים בישראל

 

משרד החינוך פירסם אתמול (ד') את אחוז הזכאות לבגרות לשנת הלימודים תשס"ו. מהנתונים עולה כי מודיעין מדורגת במקום השלישי הארצי ובמקום הראשון מבין הערים.

על פי הנתונים אחוז הזכאים במודיעין מכבים רעות לשנת תשס"ו עומד על 77.86, המהווים עלייה לעומת שנת תשס"ה בה עמד אחוז הזכאים לבגרות על 76%.

במקום הראשון לשנת תשס"ו נמצאת מועצה מקומית שוהם עם 83.45 אחוז זכאים לבגרות ובמקום השני המועצה האזורית משגב עם 79.84 אחוז זכאים לבגרות. הנתונים מתייחסים רק לישובים שמספר תושביהן גבוה מ-10,000.

נזכיר כי בשנה שעברה כאשר פורסמו הנתונים הראשונים של אחוזי הזכאים לבגרות לשנת תשס"ה דורגה מודיעין במקום השלישי אולם מספר חודשים לאחר מכן עם שקלול הנתונים הסופים הגיעה מודיעין למקום הראשון ביחד עם שוהם ועמק יזרעאל.

הנתונים לשנת תשס"ו מצביעים על כך שהעיר מודיעין ממשיכה לשמור על מעמדה במקום הראשון מקרב הערים בישראל. להבדיל ממועצות מקומיות עם תיכון אחד בעיר מודיעין מכבים רעות ישנם 7 בתי ספר תיכונים.

בהתייחסות ראשונה לתוצאות אמר אמש ראש מינהל החינוך, מאיר שמעוני, "מאחר ואנחנו מדברים פה על שבעה בתי ספר מקיפים ברמה של עיר שקולטים את כל הילדים כולל המתקשים יש פה בהחלט הצלחה מרשימה בסדר גודל ארצי."

ועל ההצלחה של מערכת החינוך העירונית, אומר שמעוני, "זו תוצאה של המשך עבודה ממוקדת ופרטנית על ידי הצוות החינוכי בתוך בתי הספר בהתאם לצורכי התלמידים עם תוכניות מיוחדות. ובאמצעות התלמידים, סיוע ההורים, העירייה ומשרד החינוך".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות