חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

רכוש גנוב אותר בכפר בודרוס

 

רכוש שנגנב ממכוניות במודיעין, עשה את דרכו יחד עם הגנבים לכפר בודרוס. בשבוע שעבר נכנסו השוטרים לכפר, עצרו שני חשודים והביאו עימם רכוש גנוב

 

ביום רביעי שעבר לפנות בוקר, נכנס כוח משטרתי בפיקודו של קצין המודיעין של תחנת מודיעין, פקד יריב פיינברג בשיתוף פעולה עם צה"ל, לכפר בודרוס שמצפון לקרית ספר. הכניסה נועדה לאתר ולעצור שני חשודים, תושבי הכפר, המעורבים במספר פריצות לכלי רכב בעיר מודיעין.

במהלך חיפוש בביתם נמצא רכוש רב החשוד כגנוב. החשודים הובאו לחקירה וטענו כי קנו את הרכוש בשוק ברמאללה לפני זמן רב. חוקרים ובלשים של תחנת מודיעין איתרו תלונות שהוגשו על ידי תושבי מודיעין, בגין עבירות של פריצות למכוניות.

המתלוננים, בעלי המכוניות שנפרצו, הוזמנו למסדרי זיהוי חפצים. במהלכם זוהה חלק מהרכוש והוחזר לבעליו. מעצרם של החשודים הוארך עד ליום יום א' השבוע. בסיום החקירה הוגשו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

נזכיר כי בכפר בודרוס קיים מגרש מוכר וחוקי לפירוק כלי רכב שמובאים למקום מכל הארץ. חלקי הרכב נמכרים למוסכים כחלקי חילוף. הכפר מוכר בשוק המכוניות הגנובות כ"מתמחה" בפירוק ועל כן קל מאוד למכור בדרך זו גם חלקים גנובים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות