חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בטחון: השבוע שהיה

 

בצה"ל לא רוצים לראות את תמונות עזה גם באיו"ש. לכן, פעילי ארגונים ששוהים במרחב הכפרי, בטוחים פחות מבעבר. מעצרו של אל-ערורי לפני שבוע, פתח גל פעילות מעצרים בכפרים. גם בכפרי מודיעין. וגם משליכי האבנים ב-443 לא ישבו השבוע בשקט

 

 והרי הודעה חינוכית מיום שישי שעבר: מבחני הבגרות הפלשתינים נדחו ביום, לאחר שאלמונים גנבו את הטפסים.

ולענינינו: ארבעה פלשתינאים המבוקשים לחקירה נעצרו בשתי פעילויות שונות במהלך סוף השבוע בגדה. בפעילות של צה"ל והשב"כ ביום שישי שעבר, בכפר ערורה צפונית לרמאללה, נעצר צלאח אל-ערורי, בן 41, אחר ממייסדי הזרוע הצבאית של חמאס, עז א-דין אל קאסם ביהודה ושומרון ומראשי הנהגת הארגון בגדה.

בשנים 1992-1997 היה אל-ערורי כלוא בישראל. בשנת 98 הוא נכלא שוב ושוחרר בחודש מרץ האחרון. בתקופת מאסרו, נמנה אל-ערורי על ההנהגה המצומצמת של החמאס בבתי הכלא. עם שחרורו, הוא המשיך לעסוק בטרור, ועם מעצרו ביום שישי שעבר הוא נלקח לחקירת שב"כ.

24 שעות מביצוע מעצרו של ערורי, עצרו כוחות צה"ל בליל יום א' שמונה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בין העצורים, בכפר שוקבא, הסמוך לקרית ספר, נעצר פעיל חמאס.

גם ביום רביעי בלילה עצרו כוחות צה"ל שמונה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. ביניהם, 4 פעילי החזית העממית בכפר דיר אבו משעל שמצפון לנילי ונעלה.

מעצרים משטרתיים (בסיוע צה"ל) בוצעו במהלך השבוע שעבר גם בכפר חרבת אל מצבח, שעל כביש 443, בסמוך לבית חורון. המעצרים בוצעו על ידי משטרת בנימין בעקבות מידע מודיעיני שהצטבר על מיידי אבנים אל מכוניות בכביש 443. בפעילות זו נעצרו 7 מיידי אבנים. בחקירתם הודו חלקם במעשים והפלילו משליכים נוספים.

ביום שישי בוצע ירי לעבר רכב שנסע לכיוון צפון, על כביש 446, בסמוך לעופרים. איש לא נפגע. נזכיר כי זהו מקרה הירי השלישי לעבר רכב נוסע בגזרה זו. עוד יצויין כי "חוליית המיצובישי" שביצעה כבר שלושה פיגועי ירי בגזרה זו, טרם נתפסה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות