חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השמשוני עלו לחצי גמר ליגת הקיץ

 

מהפך מדהים במחצית השנייה, הוליד את ההפתעה היחידה בשלב רבע הגמר של ליגת הקיץ בכדורסל.  קבוצת השמשוני ניצחה 41:37 את ירושלים לדורות ועלתה לחצי הגמר

 

צופה אחד שלם, נכח במשחק ביום שישי ומנהל אולם השמשוני, יורם איפרגן, זנח את המשרד הממוזג, לבש את החולצה מספר 12 והצטרף לחבריו לקבוצת השמשוני במשחק רבע הגמר מול ירושלים לדורות.

פתיחת המשחק הייתה איטית משהו והדבר היחיד שזז היה הזמן על לוח התוצאות. לאחר עשר דקות של משחק התוצאה הייתה 6:4 לירושלים, כאשר מרבית הנקודות הגיעו מקו העונשין.

בשלב זה, הגיעו הדקות הטובות של גילי כהן מגן, שריכז היטב את ירושלים ושל דני שחם שבשתי שלשות רצופות, קבע 15:4 לירושלים. במחצית הייתה התוצאה 24:13 , כאשר במאזנו של שחם היו 11 נק'.

G.H. - או גומרים הולכים. זו הייתה התחושה בהפסקה ובחלק הפותח של המחצית השנייה. כהן מגן המשיך לחלק אסיסטים ומנגד, פופי בן סימון השמשוני, הסתכל בייאוש על חבריו לקבוצה שלא ירדו בזמן להגנה. 31:17 לירושלים לדורות, כשנותרו עשר דקות לסיום.

האם יתכן מהפך? "חזק בהגנה עכשיו" דרבנו השמשונים את חבריהם על המגרש ודרור שימל צימק ל- 33:24. ירושלים לקחו פסק זמן, אבל המומנטום כבר מזמן עבר לצד השני. ההגנה של השמשוני עבדה כמו שצריך ומנגד, אלדד יסעור בשלשה הוריד לחמש הפרש. קובי רוזנמן בסל לאחר ריב' התקפה, קבע שוויון 34:34 , 4:40 דק' לסיום.

המהלך של המשחק - רוזנמן בחסימה גדולה בהגנה, טס קדימה וסיים את המתפרצת בסל, שהעלה את השמשוני ליתרון ראשון 36:35, 4 דק' לסיום. שתי הקבוצות עברו מזמן את סף העבירות הקבוצתיות וכך חזינו בהרבה מאוד זריקות עונשין.

דקה לסיום, השמשוני ביתרון 40:37. לירושלים היו מספר הזדמנויות להשוות, אבל השלשות לא נכנסו ונקודה נוספת של יסעור מהקו, קבעה ניצחון לשמשוני 41:37.

קלעו לשמשוני - קובי רוזנמן 12 נק', אלדד יסעור 8 נק' - 7 מהן במחצית השנייה, פופי בן סימון 8 נק', יוסי זניש 5 נק', ניצן לייבוביץ' 3 נק', דרור שימל ואודי 2 נק' כל אחד ויואל קורלי נקודה אחת. עוד שותפו - יורם איפרגן ואלי לוי.

קלעו לירושלים לדורות - דני שחם 17 נק', סמי חן 8 נק', סם קריכלי 6 נק', חנן פוטרמן, עדו גרונר ומוטי מרום - קלעו שתי נקודות על אחד. גיל כהן מגן סיים אמנם ללא נקודות, אבל עם שישה אסיסטים.

לפני סיום - בתום המשחק, יצאתי מהאולם וגיליתי שיש מקום עוד יותר חם ממנו וזה האוטו שלי...  איזה מזל שחצאי הגמר יתקיימו באולם הממוזג בבוכמן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות