חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

איחוד בתי הכנסת עלו לחצי גמר ליגת הקיץ בכדורסל

 

ועדת המשמעת סיכמה במהלך השבוע את העימות מהשבוע שעבר ומנורת מודיעין היא שהעפילה לרבע הגמר. ביום שישי, איחוד בתי הכנסת גברו 67:35 על מנורת מודיעין, לאחר 34:23 במחצית ועלו לחצי גמר ליגת הקיץ

 

במהלך השבוע, התכנסה ועדת המשמעת של הליגה בכדי להכריע על גורל המשחק בין מנורת מודיעין לשדים האדומים, שהמנצחת בו תתמודד ברבע הגמר מול איחוד בתי הכנסת. הועדה קבעה כי " לאחר דיון בנושא, לפנים משורת הדין, ובמטרה להכריע את הליגה ככל שניתן במגרש, ומאחר ולא הוגשו לוועדה אישורים קריאים של כל צווי המילואים אשר במידה והיו מוגשים היו מביאים למשחק חוזר, לכן הוחלט פה אחד כי על נציג קבוצת השדים האדומים להציג עד לשעה 12:00, לדני הררי באולם בוכמן, 3 אישורי מילואים מקוריים וקריאים". היה ויתקיים התנאי, יתקיים משחק חוזר בין שתי הקבוצות. השדים האדומים לא יכלו לעמוד בתנאים ומנורת מודיעין העפילה לרבע הגמר.

"מותק, אני שוב הולך לשחק כדורסל בים שישי בצהריים" - "טוב, אבל תיקח איתך את הילדים". וכך התייצבו להם שמונה צופים, שגילם הממוצע גם כן שמונה, באולם בשמשוני למשחק רבע הגמר בין איחוד בתי הכנסת למנורת מודיעין. אחוז הלחות באולם, גבוה מהמהירות המותרת בכביש שש. כולם נטפו מים ואני מדבר על הצופים ביציע...

איחוד בתי הכנסת היו המועמדים לניצחון ופתיחה טובה של ליאור גוטמן וסם פסקרה, הוליכה אותם ליתרון של תשע הפרש. הפער ירד לחמש ורועי שרוני במתפרצות ובשלשה קבע 22:12. שרוני ירד לספסל וגם קצב המשחק ירד בהתאם. שמעון בן עטר, עבר לשחק אחד נגד חמש ובחצי הראשון זה עבד לא רע... בן עטר צימק ל 30:23 ובמחצית 34:23 לאיחוד.

מחצית שנייה - משה רובין בסל עם הבאזר, וציקי צולשר הורידו את התוצאה ל 34:27 ואת איחוד בתי הכנסת לפסק זמן, שממנו חזרה רק קבוצה אחת למגרש. רועי שרוני צלף מבחוץ וליאור גוטמן היה בלתי ניתן לעצירה בתוך הצבע. השניים הוליכו ריצה של 16:2, שהעלתה את האיחוד ל 50:29, 11 דקות לסיום והמשחק עבר לגרבאג' טיים.

שחקני המנורה היו עסוקים בלהסתכל על השופט ולנסות לשכנע אותו לשרוק על עבירה כזאת או אחרת לטובתם, או לא לשרוק על עבירה נגדם. חברים יקרים - אפילו בשביל מאיר טפירו זה לא עובד, אז חבל על האנרגיה שלכם.

גיא עוזרי ואיציק מלכה הצטרפו לחגיגה באיחוד ומנגד ציקי צולשן צימק במקצת בסיום וקבע 67:35 לאיחוד בתי הכנסת.

קלעו לאיחוד בתי הכנסת - רועי שרוני 15 נק' ושלוש שלשות, ליאור גוטמן 15 נק', סם פסקרה 9 נק', אורן בן דוד 8 נק', איציק מלכה 6 נק', גיא עוזרי 5 נק', חיים דאום 4 נק', אבינועם בלומנקרנץ' 3 נק' וג'וש פרידמן 2 נק'.

קלעו למנורת מודיעין - ציקי צולשן 8 נק', עומר לחמנוביץ' 7 נק', שמעון בן עטר 7 נק', משה רובין 6 נק', אורן שמילוביץ' 4 נק', עמיחי רחמים 2 נק' ואורי ווב נקודה אחת.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות