חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

ספקטור דורש מבנה דואר לרעות

 

כבר למעלה משנה מתנהל סכסוך משפטי בין סוכני הדואר לחברת הדואר. בינתיים ברעות הוצב מבנה סניף דואר יביל "זמני". וכמו כל דבר "זמני" הוא הופך מהר מאוד לקבוע

 

ראש העיר משה ספקטור כתב לפני כחודש מכתב למנכ"ל חברת הדואר, מר אבי הוכמן, הדן בנושא שירותי דואר במכבים ורעות.

במכתבו, הבהיר ראש העיר כי הצבת המבנה היביל במרכז לב רעות, כפי שסוכם ביניהם בעבר, בא לתת פתרון זמני לתושבי מכבים רעות "לאור משבר שפרץ ברשות", אך ציין כי "הפתרון הזמני של הצבת מבנה יביל במרכז לב רעות, הפך לפתרון החורג מגבול הזמניות".

עוד ציין ספקטור, כי המבנה הזמני אינו מאפשר שירות נאות לתושבים, ותורים ארוכים משתרכים בגשם ובחום מחוץ למבנה: "אני משוכנע שגם אתה כמנכ"ל החברה, האמון על שירות מיטבי לתושבים, כואב את סבלם של התושבים - לקוחותיך. ולסיום ביקש ספקטור כי יימצא פתרון "התואם את מציאות המאה ה-21".

בעירייה מציינים כי מכתבו של ראש העיר למנכ"ל חברת הדואר נשלח לאחר שראש העיר שלח מכתב בנושא גם לשר התקשורת, אריאל אטיאס.

נזכיר כי מדובר במבנה ארעי ששמה חברת הדואר במרכז לב רעות, לאחר שהסניף הקבוע, שהופעל על ידי זכיין, נסגר בשל סכסוכים בין סוכני הדואר לחברת הדואר. מצב זה נמשך כבר למעלה משנה.

במהלך השנה שיפרה חברת הדואר את איכות השירות במבנה הנייד. בכלל זה הוכנסו שתי קופות רושמות, ושתי עמדות קופה, הורכבה סככה נגללת בחזית הסניף הארעי, אולם השימוש בה מועט מאוד.

סניף הדואר הישן, במבנה מרכז לב רעות, שייך עדיין לזכיין שנמצא בדיון משפטי מול חברת הדואר. עד שלא יסתיים הדיון בהכרעה לכאן או לכאן, הסניף שבתוך המבנה יישאר סגור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות