חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

רשומון בליגת הקיץ בכדורסל

 

מה גרם לדחיית משחק הכדורסל בין מנורת מודיעין לשדים האדומים שאמור היה לקבוע מי תהייה הקבוצה השמינית שתעפיל לרבע גמר ליגת הקיץ

 

על דבר אחד הכול יסכימו: ביום שישי האחרון בשעה 15:00, היה אמור להתקיים המשחק בין מנורת מודיעין לשדים האדומים, כש"הפרס" למנצחת - מקום ברבע הגמר בליגת הקיץ, מול הקבוצה שתסיים ראשונה בבית ב'.

לגבי יתר הדברים, הסיפור מזכיר את סרטו של אקירה קורוסאווה - "רשומון", שהופק בשנת 1950. הסרט מתאר רצח ואונס, מבעד לעיניהם של ארבעה עדי ראייה. ארבע העדויות סותרות זו את זו ולא ניתן לרדת לחקר האמת, כיוון שלכל אחד מהעדים יש את נקודת המבט שלו.

השדים האדומים: שלושה משחקני הקבוצה היו במילואים ושחקן נוסף שבר את היד על כן, לרשות ראש הקבוצה, ליאור אקרמן, עמדו שני שחקנים כשירים בלבד. אקרמן : "יומיים לפני המשחק, ביום רביעי בשעה 11:00, פניתי אל הוועדה המארגנת בבקשה שידחו את המשחק. רק היום (ביום שישי) חזרו אלינו והודיעו שלא ניתן לדחות את המשחק". גם הצעה חליפית - לדחות את המשחק לשעה 17:00, בכדי לאפשר למילואימניקים להגיע מהצפון, לא התקבלה.

מנורת מודיעין: הקבוצה התייצבה למשחק עם שבעה שחקנים, כולל אחד שהגיע למשחק במיוחד מחיפה. נציגי הקבוצה לא מבינים מדוע צריך להעניש אותם ולקיים משחק חוזר, כאשר הם עמדו בכל הדרישות.

ומה אומר התקנון: "שינויים בשעות המשחקים ומועדם לא יבוצעו למעט מקרים חריגים ועל פי החלטת ועדת הליגה".

ועדת הליגה: הועדה תצטרך לקבוע האם להעניק ניצחון טכני למנורת מודיעין, או לקבוע משחק חוזר. אין לי כוונה להתערב בשיקולי הוועדה, אבל אם היה ידוע מראש שלשדים האדומים אין מספיק שחקנים, היה צריך להודיע לשחקני שתי הקבוצות לא להגיע למגרש ולאפשר לשחקנים להמשיך בשלאפ שטונדה של יום שישי בצהריים ולקבוע את גורל המשחק במועד מאוחר יותר.

השופט: השופט לא קבע ניצחון טכני והוא העביר את ההחלטה לוועדת המשמעת. ובכלל, במקום להזיע שעה נוספת ב"חמאם", השופט הרוויח שעה במשרד הממוזג של האולם העירוני...

הכתב - ומה עם הכתב? הוא יצא מאוד מאוכזב, כיוון שהוא בא לסקר את המשחק, ולא לחפש אנלוגיות לסרט "רשומון"...

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות