חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ג’ודו: מופיע סוף שנה של תלמידי נתי כפרי

 

רשת מועדוני הג'ודו של נתי כפרי ערכה מופעי סוף שנה למתעמלים ממודיעין, רעות, לפיד וכפר אורנים. האלוף האולימפי אריק זאבי הגיע לברך

 

אירוע סוף השנה של רשת מועדוני הג'ודו של נתי כפרי התקיים באולם הספורט בבוכמן. הג'ודואים ברמות השונות הפגינו את ההישגים והתרגילים שלמדו במשך השנה והמאמנים הראו כמה רחוק וגבוה הם יכולים לרחף, להתהפך ולנחות.

כוכב חדש וצעיר בדמותו של רון כספי בן 7 וחצי מכפר אורנים שהופיע עם נתי כפרי המאמן הראשי, הראה כיצד בתרגילים נכונים יכול ילד במשקל נוצה, להפוך אדם בוגר שמשקל גופו פי ארבעה ממנו.

המופע כלל מתעמלות שהשתלשלו מהתקרה, קרקס סיני ושלל הפתעות, וכן ברכות מפי האלוף האולימפי אריק זאבי, שותף עסקי ברשת מועדוני הג'ודו של נתי כפרי.

זאבי: "ראיתי כבר מופעי סיום רבים בתחום הג'ודו בחיים שלי, אבל מופע כל כך מקצועי כמו שראיתי כאן, לא ראיתי אף פעם."

"הג'ודו הוא ספורט חשוב, שעוזר לילדים לבנות את הבטחון העצמי. אני במהלך הקריירה שלי למדתי על עצמי כל כך הרבה בזכות הג'ודו. עצם העיסוק בג'ודו מפתח ומחזק את הילד. לא חייבים מדליות בשביל להיות אדם שלם ובוטח בעצמך", הדגיש זאבי.

נתי כפרי ציין בדבריו את הילדים המדהימים שמתאמנים במודיעין ואת ההישגים שהביאו לעיר מודיעין בשנה האחרונה: למעלה מעשרים מדליות באליפויות ישראל השונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות