חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יוצאים לחופש הגדול

 

בלי תעודות סיום יוצאים היום לחופשת הקיץ אלפי תלמידי תיכון במודיעין מכבים רעות. בעירייה נכנסים לכוננות ומדי לילה יצאו לרחובות ניידות שיטור קהילתי

 

6,225 תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים במודיעין מכבים רעות מסיימים היום את שנת הלימודים תשס"ז ויוצאים לחופש הגדול, מרביתם בלי תעודות עקב עיצומי המורים ששיבשו את המחצית השנייה של שנת הלימודים.

תיכוניסטים רבים החלו לחפש עבודה לקראת החופש הגדול, חלקם מצאו תעסוקה ומי שעוד לא מצא מוזמן לפרסם כאן באתר מודעת חינם בלוח החדש של מחפשי עבודה. ואפשר גם לגשת ללשכת התעסוקה שמציעה מגוון עבודות.

ביום שישי הבא יצטרפו לתיכוניסטים עוד 8,456 תלמידי בתי הספר היסודיים במודיעין מכבים רעות שיסיימו את שנת הלימודים.

מנתוני רישום לא סופיים בעירייה עולה כי בראשון לספטמבר יחבשו את ספסל הלימודים 9,100 תלמידים בבתי הספר היסודיים, 3,680 תלמידי חטיבות ביניים ו-2,980 תלמידי תיכון.

בעיריית מודיעין נערכים לקראת חום יולי אוגוסט וניידות שיטור קהילתי כבר החלו לסייר בלילות בפארקים וברחובות במטרה למנוע אלימות וונדליזם.

זו השנה השלישית ברציפות שהעירייה מפעילה ניידות שיטור קהילתי בחופש הגדול.

מדי לילה תפעלנה שתי ניידות, שכל אחת מהן מאוישת בעובד עירייה ושוטר. הניידות יפעלו החל מהשעה 22:00 והלאה, על פי צורך, ויעברו במוקדים בהם מתכנסים בני נוער בעיר. בעירייה מדגישים כי בני נוער לא יפונו ממקומות ההתכנסות כל עוד הם שומרים על הסדר הציבורי.

הניידות תענינה לפניות המוקד העירוני בכל אירוע של הקמת רעש, וכן תסייענה בפעילות המשטרה בנושא פלילים והצבת מחסומים בעיר. בחופש הגדול בשנה שעברה נתפסו בני נוער במחסומים אלו כשהם נוהגים ללא רישיון או בהשפעת אלכוהול.

בנוסף, כחלק מהיערכות העירייה להתמודדות עם בעיות העולות בתקופת החופש הגדול, עדכן מנהל אגף השירות העירוני את מנהלות בתי הספר בצורך למגן את בתי הספר לקראת החופשה. ובימים אלה מותקנות מצלמות אבטחה בבתי הספר העל יסודיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות