חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הצ’קלקה נעלמה לתוך הכפר

 

רכב ביטחון נגנב מתחת לאפם של השוטרים. הגנבים לא עושים חשבון לאף אחד

 

בתחילת השבוע התפרסמה בכלי התקשורת בארץ ידיעה על רכב שנגנב באמצע היום ובתוכו אשה וילדים. למי שאינו זוכר, הנהגת השאירה את הרכב כשמנועו פועל ויצאה לרגע לקנות בחנות סמוכה. נו באמת מי משאיר רכב פועל ויוצא.

ומעשה שהיה כך היה: שוטרי הסיור של משטרת בנימין הבחינו ביום א' השבוע בסובארו שחונה לצד הדרך, בכביש לעופרים. שני בני המיעוטים שהיו ברכב תושאלו במקום על ידי השוטרים ונבדקו.

בעוד השוטרים משוחחים עם השניים הגיע למקום רכב ביטחון אזרחי שעצר בסמוך. איש הביטחון שישב בו ירד מהרכב וניגש לשוטר. רק מה? הוא השאיר את הרכב עובד.

הזדמנות פז כזו מזמן לא היתה לצעיר הפלסטינאי שהיה בסובארו. הוא פשוט נכנס לרכב הביטחון, לחץ על הגז ונעלם בחריקת צמיגים וענן אבק.

המרדף המשטרתי אחריו נעצר בכניסה לכפר שוקבא הסמוך. לתוכו חששו השוטרים להיכנס ללא ליווי מתאים. הפרטים על הבורח התקבלו מחברו שנותר מאחור. בפעילות מודיעינית מהירה איתר רכז המודיעין ששי ששון, את הרכב הגנוב בכפר קיביא. השוטרים נכנסו הפעם לכפר בליווי צהל"י ושבו ממנו עם הרכב הגנוב.

מפקד תחנת בנימין, סנ"צ בני הרנס, מתריע מפני השארת רכב פועל או אפילו רק עם מפתחות. לדבריו: "הגנבים כיום אינם חוששים לגנוב רכב ביטחון כאשר ניידת משטרה עומדת בצמוד לו. פשוט לא להשאיר רכב פועל אפילו לשניה אחת גם לא לקניה חפוזה אצל הרוכל שלצד הכביש".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות