חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום יפן במעוז המכבים

 

ליום אחד הפך בית הספר מעוז מכבים ליפני עם סדנאות, איפור, מוזיקה, אומניות הלחימה ואפילו מיטת מסמרים. ואיך אומרים תודה רבה ביפנית?

 

בשבוע שעבר נערך יום יפן בבית הספר מעוז המכבים, פרי יוזמתה של מנהלת בית הספר, יהל לוטן בשיתוף אלדד בן-חורין וצוות בית הספר לאומניות הלחימה: איגור רומניצקי, סהר איתן, איתי ניר וצוות עוזרים. בנוסף השתתפו המורה לתרבות יפן, אורני יאיר והמומחים לסושי משפחת אבולעפיה.

הרעיון המרכזי של יום יפן היה להביא לידי ביטוי את ההכנה, אשר עברו התלמידים במשך השנה, בה הם למדו על יפן, אל מול קהל רב של הורים ותלמידים.

למשך מספר שעות, הפך מעוז המכבים ליפני כשקירותיו קושטו בפוסטרים על תרבות יפן והתלמידים התנסו בסדנאות, סומו, איפור קאבוקי, אוריגאמי ויצירת מניפות וסושי.

היום נפתח בהופעה מרשימה של ילדי בית הספר, אשר בלבוש קימונו מסורתי רקדו ושרו ביפנית כשכל הילדים מצטרפים לשירה, בניצוחה של אורני יאיר.

בהמשך כבשו את הבמה מופעי אומנויות הלחימה של אלדד בן-חורין,  על טהרת ילדי מעוז המכבים ובין היתר תרגילי ג'ודו בהשתתפות אלופי ישראל לילדים, תרגילי קראטה של כיתות ג' ו-ד', מופע שוריקן - כוכבי נינג'ה מפלדה ולסיום מופע שבירת אבן בפטיש כבד על מיטת המסמרים עם איתי ניר.

אלדד בן-חורין: "הצוות ואנוכי ותיקים בתחום, בזכות מחנה יפן אותו מנהל כל שנה איגור רומניצקי, אך הפעם זה היה מיוחד. שיתוף הפעולה עם המנהלת וצוות ההוראה היה יוצא מן הכלל. הרצון ללמוד וללמד קיים בצורה מצוינת במעוז המכבים, אשר נותן דוגמא יפה למערכת החינוכית במודיעין. אריגאטו גוזיימאסו (תודה רבה)".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות