חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הנשרים ניצחו במגרש והפסידו בוועדת המשמעת

 

חום בלתי ספורטיבי בליגת הקיץ: קבוצת הנשרים הנחילה הפסד ראשון לאיחוד בתי הכנסת, אבל ספגה הפסדים טכניים בוועדת המשמעת בשל שיתוף שחקן ליגה שלא כחוק

 

מסתבר שוועדות משמעת קיימות לא רק בליגות המקצועניות, אלא גם בליגת הקיץ של מודיעין בכדורסל.

לפני שבוע וחצי גברה קבוצת הנשרים על שני בתשע בתוצאה 54:38. לאחר המשחק, התקבל מכתב מקבוצת שני בתשע ובו תלונה כי קבוצת הנשרים שיתפה שחקן שלא כחוק במשחק נגדה.

תקנון האליפות קובע כי ניתן לרשום שלושה שחקני ליגה בטופס המשחק, כאשר בכל רגע נתון לא יהיו יותר משני שחקני ליגה ב' על המגרש.

שני בתשע טענה כי הנשרים שיתפה שלושה שחקני ליגה בו זמנית. הנשרים טענו מנגד כי הם שיתפו באופן חד פעמי לזמן קצר 3 שחקני ליגה על המגרש מאחר ושחקן אחד איחר. בהמשך לא שותפו שלושתם יחד.

ואז שני בתשע שלפו קלף מנצח, או ליתר דיוק, קלטת וידיאו מנצחת, מסוף המשחק ואכן נראו שם שלושת שחקני הליגה של הנשרים במגרש, לקראת סיום המשחק.

וועדת המשמעת בדקה ומצאה כי בניגוד לתקנון, נרשמו בטפסי המשחק, במשחקים שונים, 4 שחקני ליגה ב' וכן על פי בדיקות שנערכו בעבר שותפו לפחות שלושה מהם יחד במגרש, כל זאת בניגוד לתקנון ותוך הפרה בוטה של רוח הטורניר. ולכן קבעה הוועדה כי תוצאות משחקי קבוצת הנשרים אליהם הופיעו 3 ומעלה מתוך שחקני ליגה ב' תפסלנה ותקבענה כהפסד טכני.

כמעט שכחנו, עוד לפני וועדת המשמעת התקיים השבוע מחזור נוסף במסגרת בית ב', ובו הנחילה הנשרים הפסד ראשון השנה לאיחוד בתי הכנסת, בתוצאה 46:45, תוצאות נוספות - כדורסל בשלישי גברה 44:38 על הקייזרים, שני בתשע גברה 61:54 על הנירונים וירושלים לדורות גברה 59:48 על מלאכי מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות