חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שרת החינוך ביקרה במודיעין

 

ביקור שרת החינוך במודיעין לא הביא תקציבים לפתרון הבעיה הקשה של מחסור בכיתות לימוד. הבשורה הטובה היא שהשרה תמיר תשתדל לצמצם את הפער

 

שרת החינוך, יולי תמיר, ביקרה אתמול (ד') בעיר מודיעין. ביקורה של שרת החינוך בא בהמשך ישיר להענקת פרס החינוך הארצי למודיעין בטקס שנערך בתחילת השבוע. בביקור השתתפה משלחת עירונית בראשות ספקטור שכללה גם את ראש מינהל החינוך מאיר שמעוני וחברי מועצה.

ביקור השרה תמיר החל במפגש של כשעתיים באולם המרכז הרב תחומי, עם מנהלות בתי הספר במודיעין. המנהלות הציגו כל אחת בנפרד את מוסדותיהן והפעילות שנערכת בהם. למעשה נשא הביקור אופי של היכרות עם מערכת החינוך. לשרה תוכנן ביקור גם בחווה האקולוגית שבוטל בשל לוח הזמנים הקצר.

בהמשך הביקור הגיעה השרה לבית ספר "יחד" שם הוצגה בפניה המשנה החינוכית המיוחדת. במסיבת עיתונאים שקיימה בבית הספר השיבה שרת החינוך לשאלות העיתונאים כי היא מודעת למצוקת כיתות הלימוד במודיעין.

עם זאת היא לא הייתה אשת בשורות: "אין לי מענה לטענותיו ובקשותיו הנשנות של משה ספקטור", אמרה השרה תמיר והוסיפה בעניין זה: "מודיעין גדלה מהר יותר ממה שאנחנו משקיעים בה. זה נכון. ננסה להאיץ את קצב הבניה כדי לסגור את הפער הגדול. אני מקווה שנוכל לצמצם את הפער".

גם בעניין צירוף מודיעין לתוכנית הארצית נגד אלימות, לא הבטיחה השרה תמיר דבר. ההיפך הוא הנכון: "פרופיל תוכנית עיר ללא אלימות אינו מתאים למודיעין", אמרה, "למודיעין תכנית אס"א מתאימה יותר".

לשאלה ביחס לפגיעה שהייתה בטיולים השנתיים ובתוכנית הלימודים בשל שביתת המורים, אמרה שרת החינוך: "אני מצטרפת למחאת התלמידים. זה קרה בגלל שאירגון המורים לא נענה לקריאתנו שלא לשבות. אנחנו טענו את זה גם בבית המשפט".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות