חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מעצרים בכפרי 443

 

הכפרים הפלסטינים בסביבה מייצרים פשיעה מגוונת. החל ממשליכי אבנים אל מכוניות ודרך פשיעת רכוש ופריצות המתבצעות בישובי קו התפר של מודיעין. השבוע נכנסו כוחות הביטחון פעמיים לכפרים, אל בתי העבריינים

 

במהלך השבוע החולף ביצעה משטרת בנימין יחד עם צה"ל והשב"כ מספר מעצרים בכפרים הסמוכים לכביש 443 ושעפ"י מידע חקירתי מגיעים מהכפרים הללו משליכי אבנים אל מכוניות בכביש 443.

בכפר בית ע'ור שליד בית חורון, נעצרו 3 חשודים ביידוי אבנים, הן לעבר מכוניות ב-443 והן לעבר רכב של כוחות הבטחון שפועלים בגזרה.

בחקירתם הכחישו שניים מהעצורים את המיוחס להם, אולם העצור השלישי הפליל אותם בעדותו לאחר שאמר כי ראה אותם משליכים אבנים אל כוחות צה"ל. חומר החקירה הועבר לפרקליטאות לשם גיבוש כתבי אישום.

גם בכפר בית ליקיא בוצעו השבוע מעצרים לאחר שמידע מודיעיני שהצטבר בידי רכז המודיעין של התחנה, ששי ששון, הצביע על שני תושבי הכפר כמעורבים בפריצות לבתים במודיעין ובמודיעין עילית.

פעילות המעצר בוצעה בסיוע של צה"ל ובמהלך החיפוש שנערך בבתי החשודים נמצא רכוש רב החשוד כגנוב. החקירה טרם הסתיימה.

לדברי מפקד תחנת בנימין סנ"צ בני הרנס, המשטרה פועלת לאחרונה במאמץ מוגבר, יחד עם צה"ל והשב"כ, במטרה לחזק את תחושת הבטחון לאורך כביש 443 ולטפל במעצרם של חשודים בפריצות לבתים באיזור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות