חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מה אוהבים לקרוא במודיעין

 

בתי הספר השתתפו גם השנה במצעד הספרים והתלמידים דירגו את הספרים האהובים. המסקנות: הדור הצעיר במודיעין קורא ומסוגל לבחור גם בלי sms

 

מחלקת הספריות בניהולה של אווה רוכמן, העבירה השבוע את תוצאות דירוג מצעד ספרים העירוני לשנת 2007 במודיעין מכבים רעות.

כמידי שנה, גם השנה, השתתפו בתי הספר במודיעין במצעד הספרים השנתי שיוזמת המחלקה לספריות במשרד החינוך שאף מעניקה פרסים כספיים למצטיינים בתחום פעילות עידוד הקריאה.

במודיעין, עיר בה בכל בית ספר פועלת ספריה, זוכה מצעד הספרים להיענות גדולה ושיתוף פעולה בקרב התלמידים ויום ההצבעה מלווה בהפנינג ססגוני ושמח ובו בוחרים התלמידים בספרים שקראו ואהבו במיוחד.

אז מה אוהבים הילדים שלנו לקרוא? תלמידי כיתות א'-ג' דירגו במקום הראשון את ספרה של יהודית קציר - "לשחרר את הפיות". במקום השני - "טרמפ על מטאטא" מאת ג'וליה דונלדסון.

במקום השלישי ספרה של הלן קופר - "קמצוץ פלפל". במקום הרביעי - "שנים עשר טוק-טוק" מאת עודד בורלא ובמקום החמישי - "כובע קסמים" מאת לאה גולדברג.

תלמידי כיתות ד'-ו' בחרו במקום הראשון את "מלך הגנבים" מאת קורנליה פונקה. במקום השני - "אחיינו של הקוסם" מאת לואיס קלייב-סטיפלס.

במקום השלישי - "גלי ואני מלח פלפל" מאת הסופרת מיכל מעוז-לוי. במקום הרביעי - "גיבור על חזקים" מאת חגית אהרונוף. במקום החמישי -  "ילד האריות" מאת זיזו קורדר. ובמקום השישי - הספר הקלאסי "שמונה בעקבות אחד" מאת ימימה אבידר טשרנוביץ.

תלמידי חטיבות הביניים בחרו במקום הראשון את ספרה של שגיא אמת - "השחר של גאיה." במקום השני - "האי ברחוב הציפורים" מאת אורי אורלב.

במקום השלישי - "נאדיה" מאת גלילה רון פדר עמית. במקום הרביעי - ספרו של דוד גרוסמן "מישהו לרוץ איתו". וסוגר את המצעד במקום החמישי בחטיבות הביניים ספרו של אואן קולפר "ארטמיס פאול."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות